RAM visning i aktivitetsovervågningen
Fra : Martin S

Dato : 10-04-08 12:50

Hejsa

I aktivitets overvågningen er der ud for processerne 2 målere af
hukommelse. Ægte og virtuel men der er i hjælpen ikke rigtigt nogen
forklaring på hvad begreberne præsist dækker over.

Er der nogen der kan uddybe det?

Martin
--
Besøg http://www.crunzh.com/crunzhmailmac.htm hvor du kan hente
mit opensource email program til mac.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 11-04-08 06:58

Martin S skrev:
> [...]
> hukommelse. Ægte og virtuel men der er i hjælpen ikke rigtigt nogen
> forklaring på hvad begreberne præsist dækker over.

Ægte ram er fyssisk ram. Virtuel ram er sidefilen, en lille del af din
hardisk der bruges som ram.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Martin S

Dato : 16-04-08 18:09

Martin /Helsingør <mailme.nospam@gmail.com> skrev 2008-04-11:

> Ægte ram er fyssisk ram. Virtuel ram er sidefilen, en lille del af din
> hardisk der bruges som ram.

Hvis det er rigtigt undre det mig at programmerne lagt sammen bruger
meget mere virtuel ram end mac'en fortæller der bliver brugt på
sidefilen.

Martin