Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvor kan man ...
Fra : Sven

Dato : 17-07-01 16:04

Hej.
Jeg har vundet et digital-kamera, og ønsker (selvfølgelig) at benytte
genopladelige batterier. De skal være af typen NiHM str AA.
Hvor kan man købe dem?
Hvad koster de?
Behøver de en speciel lader, eller kan de bruge en alm. batterilader?

Sven

Fra : Aagaard

Dato : 17-07-01 16:27

"Sven" <sven@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor kan man købe dem?
> Hvad koster de?
> Behøver de en speciel lader, eller kan de bruge en alm. batterilader?

Hej Sven
Tillykke med gevinsten.
Kig på www.batterier.dk - der skulle være svar på alle dine spørgsmål. Jeg
har selv købt batterier (P6P) og oplader (MW4798), det fungerer glimrende,
og så er det billigt.

Mange venlige hilsener
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - billeder til kritik i gruppen,
og ny grafik på forsiden af site.

Fra : Sven

Dato : 17-07-01 18:17

> [...]
> har selv købt batterier (P6P) og oplader (MW4798), det fungerer glimrende,

Tak for svaret. Ja, det er billigt, så der vil jeg helt sikkert købe.

Sven

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-07-01 18:26

Jeg

> Tak for svaret. Ja, det er billigt, så der vil jeg helt sikkert købe.

> Mvh
> Sven

Hej Sven

Jeg har også købt omtalte lader og batterier hos www.batterier, men forleden
dag så jeg at batterierne kun koster 5 kr. mere for en pakke hos Super
Radio, så hvis du bor i nærheden af en sådan så kig lige der først.

Med venlig hilsen
Niels
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen.url

Fra : Sven

Dato : 17-07-01 21:32

> [...]
> dag så jeg at batterierne kun koster 5 kr. mere for en pakke hos Super
> Radio, så hvis du bor i nærheden af en sådan så kig lige der først.

Okay! Har Superradio så også laderen dertil?

Sven

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-07-01 23:02

> forleden

> Okay! Har Superradio så også laderen dertil?

> Mvh
> Sven

Hej Sven

Ja, jeg så vistnok 3 forskellige ladere, men jeg studerede dem ikke nærmere.
Laderen fra batterier dk er igrunden meget fin (jeg har ikke forstand på
ladere) men der kontrollamper for både afladning og opladning, den kan
bruges som adapter, og der er kabel med til cigartænderen i bilen, hvilket
vist ikke fremgår af deres webside.

Niels