MS Windows
briani 27239
Ændret udseende i Vista
Fra : Claus V

Dato : 09-04-08 06:47

Hej NG.

Efter noget supporthjælp ifm. en printerfejl, har supporten guidet mig til
at ændre lidt på udseendet på min Vista.

Det er lidt svært at forklare - men ligner vel en mellemting mellem XP og
Vista.

Ligeledes er skjulte filer nu synlige - til stor irritation. Hvor er det nu,
man angiver at skjulte filer IKKE skal vises ...

Er der evt. et sted, hvor jeg kan vedhæfte et skræmdump af XP/Vista
mixlayoutet, som jeg gerne vil have ændret til ren Vista...

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-04-08 07:45

"Claus V" <claus@vittingfamily.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der evt. et sted, hvor jeg kan vedhæfte et skræmdump af XP/Vista
> mixlayoutet, som jeg gerne vil have ændret til ren Vista...

Hej
1. skjulte filer = kontrolpanel - mappeinstillinger- faneblad vis - flyt
flueben i vis skjulte filer.
2. udseende i Vista = højreklik på desktop - personlige instillinger- resten
siger sig selv...
Hber det kan hjælpe dig, ellers lad være med at pille i noget du ikke kan
huske eller ved noget om.

Mvh
Kurt

Fra : Claus V

Dato : 09-04-08 17:59

Hejsa.

Super - tak for hjælpen vedr. skjulte filer - det er som det skal være.

Men visningen i "½" Vista mode er jeg ikke med på. Jeg har prøvet de 2
varianter; Vista Aero og Vista Basic, men som jeg ser det er det blot
farvevalget, som ændres.

Kan jeg maile et skærmdump til en af jer - eller måske et fælles sted, så I
kan se hvordan mit udseende er i start-menuen...?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-04-08 07:46

> [...]
>
> Er der evt. et sted, hvor jeg kan vedhæfte et skræmdump af XP/Vista
> mixlayoutet, som jeg gerne vil have ændret til ren Vista...

I kontrolpanel / Mappeindstillinger / Vis /
sæt flueben i Vis ikke skjulte filer og mapper
Vil du have Vista til at ligne Vista?
Højreklik på skrivebordet Personlige indstillinger
Vinduesfarve og useende her kan du vælge Windows Aero eller
Vista Basic.

--
med venlig hilsen
Bc