MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS Esplorer går i stå på store sider
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 08-04-08 09:05

Jeg har oplevet på store sider, hvor jeg søger, f.eks. jobnet, at MS
Explorer så at sige går ned efter et par søgninger.

De virker som om den ikke kan finde ud af, at lægge sider på virtuelt lager
osv., og måske heller ikke paging. - Altså - selv om jeg har en pænt kraftig
computer med ca. 4 Gb. ram og 400 gb. hardiskplads (Acer), så løber den
hurtigt "træt".

Jeg har lykkeligt glemt, hvordan man instiller virtuelt lager, paging
osv. -

Kan der være andre årsager: følgeprogrammer, programmer til overvågning af
besøg på sider eller hvad? - Som sagt er det kun på bestemte sider jeg
oplever det.

Hvem kan hjælpe?

Mvh.

Poul Evald

Fra : Ole Christiansen

Dato : 08-04-08 10:29

"Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan der være andre årsager: følgeprogrammer, programmer til overvågning af
> besøg på sider eller hvad? - Som sagt er det kun på bestemte sider jeg

Det må være IExplorer du taler om. Er det XP eller Vista.?
Når Iexplorer går ned kommer der en fejlkode. Søg på google(fejlkoden)

Mvh Ole

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 08-04-08 10:49

"Ole Christiansen" <abc@mail.invalidtele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Det må være IExplorer du taler om. Er det XP eller Vista.?
> Når Iexplorer går ned kommer der en fejlkode. Søg på google(fejlkoden)

Ja, IE-Explorer og xp!
Men det sker usandsynlig tit, at den genererer disse fejlkoder. Jeg tænkte,
det kunne have noget med computerens indstilling,evt. indstillingerne i
IE-explorer, at gøre. Men det ser da ikke ud til at fremgå af fejlkoderne.
Desværre har jeg lykkeligt glemt hvordan man ændrer disse indstillinger og
evt. sætter tilbage til standard.

Mvh.

Poul Evald

Fra : Lars E. P.

Dato : 08-04-08 11:03

Tue, 8 Apr 2008 11:48:44 +0200, skrev "Poul Evald Hansen"
<pevh@poulevaldhansen.dk> :

> [...]
>Desværre har jeg lykkeligt glemt hvordan man ændrer disse indstillinger og

Du kunne prøve:

Internetindstillinger > fanen Avanceret > knappen Nulstil

Men læs den boks der kommer frem omhyggeligt.

Hilsen Lars