MS Windows
briani 27239
Dell Experion, Vista Premium reinstallati~
Fra : IKJ

Dato : 07-04-08 19:07

Min vens Dell laptop (experion) var gået i udu, måske pga en virus.

Nu er Vista geninstalleret og Laptoppen virker tilsyneladende normal igen.

OS har 3 partitioner:

C:\ 136 GB

D:\ 2,49 GB

E:\ recovery på 10 GB

Efter geninstall meddeler Vista nu at D:\ er fyldt helt op og man har
muligheden for "diskoprydning"
Det fjerner ikke noget, disken D:\ er stadig fyldt op

Er indholdet på D:\ noget man bare kan slette, altså bare noget som er gemt
fra reinstallationen af Vista???

Dell support er ikke til megen hjælp
Efter at have ventet i telefonen i en halv time eller mere, bliver man bare
afbrudt af

mvh IKJ

Fra : Henning

Dato : 07-04-08 20:23

>Er indholdet på D:\ noget man bare kan slette, altså bare noget som er gemt
>fra reinstallationen af Vista???

Det lyder som om du har fået inddraget diagnostic-partitionen i din
Windows installation?

Fra : IKJ

Dato : 08-04-08 05:22

> Det lyder som om du har fået inddraget diagnostic-partitionen i din
> Windows installation?

Tak for svaret som nok er korrekt
Jeg mener ikke jeg gjorde noget aktivt under geninstallation for at få dette
problem.

Partitionen 2,49 GB er fyldt op og kræver man rydder op.
"Diskoprydning" fjerner ikke noget

Som sagt, hvad kan/skal man gøre.?
Dell kan ikke råbes op.

mvh IKJ

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 07:47

>Dell kan ikke råbes op.

Prøv dog at ringe til dem i stedet

Fra : IKJ

Dato : 08-04-08 16:33

<Henning> skrev i en meddelelse

> Prøv dog at ringe til dem i stedet

Beklager de manglende anførselstegn
Dog, er man taknemmelig hver gang nogen svarer på et indlæg.
Så tak til Henning for dette lille bidrag

mvh IKJ