MS Windows
briani 27239
Nyt vindue
Fra : Mendoza

Dato : 06-04-08 08:07

Hej alle...

Hvordan er det nu lige at man får et nyt vindue til at åbne maksimeret, når
man f. eks. klikker på et link på en allerede åben hjemmeside?

Har prøvet alt muligt, men den bliver ved med at åbne i et lille vindue...
træls!!

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-04-08 08:50

"Mendoza" <ostemad@okseurin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når man f. eks. klikker på et link på en allerede åben hjemmeside?
>
> Har prøvet alt muligt, men den bliver ved med at åbne i et lille vindue...

Trækker vinduet til max. Windows burde huske dette.

Fra : Mendoza

Dato : 06-04-08 09:09

Ole Christiansen wrote:

> Trækker vinduet til max. Windows burde huske dette.

Er prøvet.... virker ikke....

Jeg har på fornemmelsen at dette er et stort problem... synes der er en
masse om det på google, men ingen gode løsninger. Er her ikke en rigtig
Windowsexpert, der ved hvor man går ind og ændrer dette?

Fra : Denis Nissen

Dato : 06-04-08 09:34

> [...]
> masse om det på google, men ingen gode løsninger. Er her ikke en rigtig
> Windowsexpert, der ved hvor man går ind og ændrer dette?

Dawnload dette lille program http://v1.nemli.dk/hent.php?navn=AutoSizer

mvh Denis

Fra : Mendoza

Dato : 06-04-08 18:37

Denis Nissen wrote:
> "Mendoza" <ostemad@okseurin.dk> skrev i en meddelelse

> Dawnload dette lille program
> http://v1.nemli.dk/hent.php?navn=AutoSizer
> mvh Denis

Hej alle.....

Mange tak for alle de gode forslag.... Jeg har prøvet dem alle, og det
eneste der virkelig klarer opgaven, er at installere Auto Sizer. Jeg synes
det er ærgerligt at der ikke findes en løsning, der ikke kræver et
tredjepartsprogram, men sådan er det åbenbart.

Tak for god respons.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-04-08 10:40

Mendoza skrev:

> [...]
> en masse om det på google, men ingen gode løsninger. Er her ikke en
> rigtig Windowsexpert, der ved hvor man går ind og ændrer dette?

Hvis du henter CCleaner og går under Renser - Advanceret. Her markeres
punktet "Vinduestørrelse/placerings cache". Når rensningen er udført skulle
de gamle indstilinger være fjernet.

Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ole C

Dato : 06-04-08 11:10

Mendoza skrev blandt andet:

> Er prøvet.... virker ikke....

Jo, - men der må kun være det omtalte IE-vindue åbent.

--
vh
Ole C

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-04-08 13:08

IE husker størrelsen på det sidste vindue der lukkes med mindre det er
åbnet af et script.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : A. K.

Dato : 06-04-08 15:40

> IE husker størrelsen på det sidste vindue der lukkes med mindre det er
> åbnet af et script.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Ellers træk vinduet ud til den størrelse du ønsker og hold ctrl nede mens
du lukker vinduet, plejer også at virke

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-08 20:26

Jeg skrev det sidste, hvis der var andre IE vinduer åbne ville det
ikke være det sidste.