Problem med menubjælke
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 07-04-08 21:16

På flg. side http://rudholm.dk/index2.html er det lykkedes at lave et
fleksibelt billede (efter Jørgen Farum Jensens opskrift).

Til gengæld kommer ikke hele menubjælken med når jeg formindsker
browservinduet.

Er der simpelthen for mange links, eller er der noget jeg kan gøre?

Mvh. Lisbet

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-08 22:54

Lisbet Laursen wrote:

> Til gengæld kommer ikke hele menubjælken med når jeg formindsker
> browservinduet.

Hos mig kommer hele menuen med (omtrent) - i to linjer. Men da du har
begrænset menubjælkens højde, er det kun lige toppen af menuens linje to,
der kan ses.

> Er der simpelthen for mange links,

Det kan man godt sige.

> eller er der noget jeg kan gøre?

#menucontainer {
background:#006f3c;
padding-left: 0px;
border-top:2px solid #67bb90;
border-bottom:4px solid #67bb90;
height:2.5em; }

.... giver plads til at vise menuen i to linjer.

Erik Ginnerskov

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 07-04-08 23:18

Erik Ginnerskov skrev:

> Hos mig kommer hele menuen med (omtrent) - i to linjer. Men da du
> har begrænset menubjælkens højde, er det kun lige toppen af menuens
> linje to, der kan ses.

Nu du nævner det, kan jeg godt se det.

> #menucontainer {
> background:#006f3c;
> padding-left: 0px;
> border-top:2px solid #67bb90;
> border-bottom:4px solid #67bb90;
> height:2.5em; }
>
> ... giver plads til at vise menuen i to linjer.

Tak for forslaget, det vil jeg prøve.

Mvh. Lisbet