Hjælp til problem med CSS i Internet Explo~
Fra : Simsim

Dato : 06-04-08 21:50

Kære alle

Jeg har tidligere skrevet et kort indlæg om dette problem, men
har uheldigvis ikke fået eller kunne finde et svare på mit
problem.

Jeg er ok pæn igang med at opbygge en test side i divs, men kan
bare ikke komme videre, for der opstår en form for white space
rundt om logoen som jeg ikke kan fjerne til, at rykke mine divs
sammen. Dette problem vises KUN i internet explorer. Har virkelig
surfet rundt omkring, men har ikke kunnet finde et svar.

Er der ikke et flinkt menneske som kan fortælle mig hvordan jeg
kan løse problemet?

Mvh

Sami

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-04-08 22:18

Simsim skrev:

> Er der ikke et flinkt menneske som kan fortælle
> mig hvordan jeg kan løse problemet?

Ja, send et link til siden, ellers har vi ingen chance
for at hjælpe dig

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 06-04-08 23:18

Simsim wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> surfet rundt omkring, men har ikke kunnet finde et svar.
>
> Er der ikke et flinkt menneske som kan fortælle mig hvordan jeg

Uden et link til din side, vil det være gætværk

PerR