Criterion
Fra : Morten Steen

Dato : 17-07-01 13:58

Er der nogen her der ved noget om hvad der sker med Criterions hjemmeside?!
(www.criterionco.com).
Jeg checker den jævnligt for at se om der sker noget, men den har ikke været
opdateret siden marts 2000! Grotesk at sådan et storslået firma ikke kan
holde deres hjemmeside gående...
Men som sagt : er der nogen der ved hvorfor, eller måske hvor man ellers kan
læse om lige præcis Criterions udgivelser, både nuværende og fremtidige?

Morten

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 17-07-01 14:07

"Morten Steen" <msteen@a-data.dk> wrote in message
> [...]
kan
> læse om lige præcis Criterions udgivelser, både nuværende og fremtidige?

Jeg ved faktisk ikke om det er en officiel hp, men jeg tror i hvert fald den
indeholder alt det du kunne tænke dig og sikkert mere. Men prøv i hvert fald
www.criteriondvd.com

Joakim

Fra : Morten Steen

Dato : 17-07-01 14:19

*HOMER-SAVL* (Simpsons-fans ved hvad jeg mener)!!!! TUSIND TAK, Joakim!
Den side kendte jeg slet ikke. Ikke officiel, ser det ud til, men den har da
alt hvad hjertet begærer.

Morten