MS Windows
briani 27239
XP Pro OEM CD, Kan den hentes?
Fra : Ingensen

Dato : 03-04-08 12:01

Hej, ja, jeg er ikke ude på at hente pirat software..

Det jeg savner er XP til min bærbare..
Det var pre installeret på og nu er men HD røget.. Fik aldrig brændt en
sikkerheds kopi.

Jeg har den Originale XP Pro OEM Licens Kode, så det jeg mangler er
softwaren..
OEM følger jo maskinen, så det skulle vil være lovligt nok at installere det
fra en anden CD.

Er det muligt at finde et sted??

Hilsen Jan

Fra : Max

Dato : 03-04-08 12:53

Hej Ingensen

> Jeg har den Originale XP Pro OEM Licens Kode, så det jeg mangler er
> softwaren..

Disse koder hænger ofte sammen med netop den version der
fulgte med din bærbar, så rekvirer en kopi fra din leverandør.

--
Mvh Max

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 03-04-08 20:42

> [...]
>
> Disse koder hænger ofte sammen med netop den version der
> fulgte med din bærbar, så rekvirer en kopi fra din leverandør.

Hænger ikke mere sammen, end at den kan ændres ved et opkald til HP

En HP kode kan godt bruges med en alm. oem skive

Fra : jama

Dato : 03-04-08 23:02

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> softwaren..
> OEM følger jo maskinen, så det skulle vil være lovligt nok at installere

Lån en kammerats OS og installere den, om du også brænder en CD, er din
(samvitihed) sag. Men andre før dig har gjort dette.
Mvh.Jama,

Fra : _

Dato : 04-04-08 07:57

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse

> Lån en kammerats OS og installere den, om du også brænder en CD, er din
> (samvitihed) sag. Men andre før dig har gjort dette.
> Mvh.Jama,

Eller røv en bank, og betal for cd'en. Det er vel det samme?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-04-08 11:27

> Eller røv en bank, og betal for cd'en. Det er vel det samme?

?? Læs dog tråden, han har købt og betalt for skidtet, og meddeler også at
det ikke pirat kopier han er ude efter.....
Softwaren er som sådan ok at kopierer, blot du har betalt..
Men røv dog selv en bank, så slipper vi da i lang tid for dårlige
kommentarer fra dig...

Mich.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 15:45

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSLET@c.dk> wrote in message
> Men røv dog selv en bank, så slipper vi da i lang tid for dårlige
> kommentarer fra dig...

ROFL
Rart at se noget humor i denne NG

mvh
///M

Fra : -= JF =-

Dato : 04-04-08 19:38

_ skrev:

> Eller røv en bank, og betal for cd'en. Det er vel det samme?

Fjols!

--
Mvh. John