MS Windows
briani 27239
framedyn.dll, blev ikke fundet, så program~
Fra : jama

Dato : 02-04-08 08:59

OS, XPpro.sp2.dk
Der vises en fejlmeddelelse, som denne "Dette program kunne ikke starte,
fordi framedyn.dll ikke blev fundet"
Jeg har fulgt rådet fra en af Microsofts hjemmesider
http://support.microsoft.com/kb/319114/da, men det hjælper ikke,
programmerne kan stadig ikke afvikles u. denne fejlmeddelelse, "Dette
program kunne ikke starte, fordi framedyn.dll ikke blev fundet"
Jeg har sågalt kørt sfc /scannow, men det har heller ikke hjulpet noget, så
hvordan får jeg denne fejlmeddelelse væk? Tilsyneladene er der kun en Rep m.
R. tilbage for, at få OSet til køre normalt, og at få disse programmer til
at åbne sig normalt igen, men jeg håber der måske er en her fra gruppen, som
måske har haft samme fejlmeddelelse, og fået løst dette problem og så kunne
hjælpe mig? Så en Rep kunne undgåes, jeg har Googlet og Googlet, men intet
har hidtil hjulpet på Fejlmeddelelsen. Det skal lige siges, at Framedyn.dll
er i Windows biblioteket, så ? Hvad er der galt. Er det en tom
fejlmeddelelse, der intet betyder og som jeg må leve med.
Mvh.Jama

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 02-04-08 10:59

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siges, at Framedyn.dll er i Windows biblioteket, så ? Hvad er der galt. Er
> det en tom fejlmeddelelse, der intet betyder og som jeg må leve med.

hej
prøv spyboot-seach and destroy.
avanceret indstillinger.
værktøj.
system internals\test.
find den og registrer den.
hvis du ikke kan finde den så søg på *.dll find en side med download hent
den installer den på sin plads.
mvh
poul

Fra : jama

Dato : 02-04-08 12:41

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> find den og registrer den.
> hvis du ikke kan finde den så søg på *.dll find en side med download hent

Takker, men
Jeg har hentet filen og den har faktisk ligget der hele tiden i
Windows/systen32, og jeg har kørt SuperAntiSpyware, der er intet snavs det
er noget andet.
jama

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 02-04-08 13:02

> [...]
> Jeg har hentet filen og den har faktisk ligget der hele tiden i
> Windows/systen32, og jeg har kørt SuperAntiSpyware, der er intet snavs det

hej
det er heller ikke snavs den kigger efter det er om nogle filer ikke er
registret på deres plads.
mvh
poul

Fra : jama

Dato : 02-04-08 14:18

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

Takker, viste det ikke, troede det er Spy program. Nu henter jeg det.
jama

Fra : jama

Dato : 02-04-08 14:58

> Takker, viste det ikke, troede det er Spy program. Nu henter jeg det.
> jama

Får nøjagtig den samme fejlmeddelelse "Dette program kunne ikke starte,
> fordi framedyn.dll ikke blev fundet" med dit forslag "prøv spyboot-seach
> and destroy"Når denne meddelelse har været der, så starter programmet op?
> Hva så, må jeg leve med det.
jama

Fra : Inge

Dato : 02-04-08 15:52

" Fejlmeddelelsen. Det skal lige siges, at Framedyn.dll er i Windows

> Får nøjagtig den samme fejlmeddelelse "Dette program kunne ikke starte,
> jama

Hej
Ikke for at kloge mig for meget, men ligger framedyn.dll 3 steder hos dig? I
min winXP2 pro optræder den 4 steder: som framedyn.dl_ i C\:I386,
og som framedyn.dll i: C:\WINDOWS\system32\wbem,
C:\WINDOWS\system32\dllcache og C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386.

mvh
Inge

Fra : jama

Dato : 02-04-08 18:58

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og som framedyn.dll i: C:\WINDOWS\system32\wbem,
> C:\WINDOWS\system32\dllcache og C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386.

Efter jeg lagde den ind her ":\WINDOWS\system32\wbem," er der ingen
problemmer så jeg takker dig igen.
Mvh.Jama>

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 02-04-08 16:58

On Wed, 2 Apr 2008 09:59:26 +0200, jama wrote in
dk.edb.system.ms-windows

Min ligger i c:\windows\system32\wbem

Er det mon det der er galt?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : jama

Dato : 02-04-08 18:43

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det mon det der er galt?
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards

Jeg takker både dig og Inge og vil selvfølgelig undersøge det, men der er
vist forskellige størelser på de forskellige Framedy,dll.
jama