Validering SCRIPT
Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 02-04-08 20:42

Hej

Håber ikke folk er blevet trætte af at hjælpe folk som har
problemer med validering for jeg har lige et spørgsmål som jeg
håber nogen vil hjælpe med.

Jeg har 5 fejl tilbage som jeg ikke kan se en løsning på:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ffotoferie.dk%2Find
ex.shtml

Siden er under opbygning men kan ses her:
http://fotoferie.dk/index.shtml

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-08 21:09

Lasse Jørgensen skrev:

> Jeg har 5 fejl tilbage som jeg ikke kan se en løsning på:

Prøv at ændre "SCRIPT" til "script".

Du bruger XHTML.

--
Bertel

Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 02-04-08 21:22

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Prøv at ændre "SCRIPT" til "script".
>
> Du bruger XHTML.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Mange tak for hjælpen. Nu virker det fint. Dumt at bruge så lang
tid på det når det bare sådan en lille ting... Fedt at der altid
kommer gode svar i det her forum. Tak for hjælpen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-08 21:29

Lasse Jørgensen skrev:

> Dumt at bruge så lang tid på det når det bare sådan en lille ting...

Jeg læste engang i en bog om programmering at programmørerne i 99
% af tilfældene slog sig for panden og udbrød "Hvordan kunne jeg
dog finde på at skrive sådan?" når de fandt årsagen til en fejl.

Væn dig til altid at bruge små bogstaver til tags. Selv om jeg
bruger HTML hvor det i princippet er ligegyldigt, er standarden
med små nu veletableret. Og så ved man jo også at det i hvert
fald aldrig er store bogstaver der er problemet hvis der er fejl.

--
Bertel