Intet password problem-hj
Fra : Lyrik

Dato : 01-04-08 15:15

Min ven har købt en MacBook Pro og under installation valgt "ikke noget
password". Det efterlader maskinen med kun et brugernavn. Jeg kan heller
ikke se nogen hjemmemappe i Finder. nu skulle han installere et program
der forlangte hans brugernavn og password. Programmet ville ikke acceptere
intet password!

Så! Hvordan får han sat et password ind på maskinen? Og hvad med
hjemmemappen?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Morten Lind

Dato : 01-04-08 16:17

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Så! Hvordan får han sat et password ind på maskinen?

I med installationsDVD´en - vent, til den spinner op - gå så op i
æblemenuen og find det sted, hvor man resetter password. Jeg synes at
kunne huske, at det er i hjælpeværktøjer, men jeg kan sagtens huske
forkert

M.

P.S. Tak for din mail

Fra : Lyrik

Dato : 01-04-08 23:43

Den 01.04.2008 kl. 17:17 skrev Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk>:

> [...]
> æblemenuen og find det sted, hvor man resetter password. Jeg synes at
> kunne huske, at det er i hjælpeværktøjer, men jeg kan sagtens huske

Selv tak i lige måde og tak for hjælpen. Jeg skal give det videre. Har
lige udvidet min MacBook til 2G Ram idag og blanket den og installeret
Leopard på den. Det gik glat. Ville først have lagt den oveni Tiger, men
der var kun lidt over 5G tilbage på harddisken. Derfor clean install.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech