Baggrundsbillede på Ericsson R520m
Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 17-07-01 10:21

Hej

Er der nogen der ligger inde med software og baggrundsbilleder til subj? Kan
man overføre billeder til telefonen via en IR-forbindelse med en bærbar?
Nogen erfaringer på området?

/Lasse

Fra : jokum snusk

Dato : 17-07-01 14:12

Nej desværre
Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du synes om telefonen ?
Har du "wappet" md den ?
osv.

JK

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-07-01 19:03

"Lasse Vestergaard" <lvj@lvj.dk> wrote in message
> [...]
Kan
> man overføre billeder til telefonen via en IR-forbindelse med en bærbar?

Kan svjv ikke laves via kabel endnu, men du kan fuppe lidt via wap, du kan
jo nuppe mit eksempel på www.lynggaard.com/wap er bare at nuppe wml og gif
filen og så selv lege lidt..

Hygge

Flemming

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-07-01 22:50

> [...]

>man overføre billeder til telefonen via en IR-forbindelse med en bærbar?

Prøv denne "opskrift". Fandt den på alt.celluar.ericsson Den er til en T39,
men fra R2x skulle det være samme software i de to.

Peter

"Frode Lundgren" wrote