Christian's sang!
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 17-07-01 10:18

Hejsa!

Ham der Christian fra BigBrother har jo ganske for nyligt lavet en ganske
god sang, som bekendt hedder "Du kan gøre hvad du vil"! Er den sang blevet
udgivet some single, eller er der et sted hvor man kan downloade den???

Fra : Xray

Dato : 17-07-01 10:51

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgivet some single, eller er der et sted hvor man kan downloade den???

Ja, den er ude som single og den ligger i dk.binaer.musik et eller andeet
sted - så vidt jeg husker =)

*Xray

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-07-01 11:40

"Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message

> "GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er ude som single og den ligger i dk.binaer.musik et eller andeet
> sted - så vidt jeg husker =)

Og han har forresten slet ikke lavet den selv. Det er en ældre svensk sang.
Han kørte forresten forbi mig på cykel igår. Jeg er stadig irriteret på mig
selv over at jeg ikke væltede ham.

Jacob

Fra : Xray

Dato : 17-07-01 11:38

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sang.
> Han kørte forresten forbi mig på cykel igår. Jeg er stadig irriteret på

Hehe, HØRT! Den mand skulle tvinges til at æde sin egen guitar, så vi kan
blive fri for hans jammerlige skodpop...

Bare min mening =)

--

Regardz
* Xray

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 17-07-01 18:21

"Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> skrev :

> Hehe, HØRT! Den mand skulle tvinges til at æde sin egen guitar, så vi kan
> blive fri for hans jammerlige skodpop...

Enig. Han kunne i det mindste lave sin egen musik.
At lukrere både på en andens melodi/sang OG BrasBrother
er liiiidt for sultent efter min smag.

/Lasse

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 15:52

> [...]
sang.
> Han kørte forresten forbi mig på cykel igår. Jeg er stadig irriteret på

Det er ikke nok bare at vælte ham.
Du skulle også ha hoppet på hans rygsøjle og prikket hans øjne ud!

Morfar

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-07-01 13:50

jskaaning@email.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>sang.
>Han kørte forresten forbi mig på cykel igår. Jeg er stadig irriteret på

Rygtet vil vide, at den blev produceret mens han stadig var i huset, og
han bagefter bare skulle lægge stemme på. I øvrigt synes jeg også du
skulle ha' væltet ham....

Ben