MS Windows
briani 27239
backup adressekartotek
Fra : gregers hoff

Dato : 30-03-08 10:44

Hej, jeg kan ikke finde ud af at tage backup af mine grupper i mit
adressekartotek.Er der en nem måde til det?
Gregers

Fra : hcma

Dato : 30-03-08 11:01

"gregers hoff" <gregershoff@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg kan ikke finde ud af at tage backup af mine grupper i mit
> adressekartotek.Er der en nem måde til det?
> Gregers

Det kunne være interessant at vide hvilket program du har lavet dit
adressekort i
m v h
hcma/-

Fra : gregers hoff

Dato : 30-03-08 11:08

Ok ,jeg er en idiot. Outlook Express

Fra : Ole C

Dato : 30-03-08 11:53

gregers hoff skrev blandt andet:

> Ok ,jeg er en idiot. Outlook Express

Åh, visse vasse. Det er nok lidt store ord
Men der er i øvrigt en speciel gruppe for Outlook Express:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Men brug Eksportfunktionen i OE under Filer - eller søg efter en fil med
"efternavnet" .wab (WindowsAdressBook) og kopier den.

--
vh
Ole C

Fra : gregers hoff

Dato : 30-03-08 12:15

OK tak for svaret,jeg går til den nye gruppe
Gregers:)

Fra : Lars E. P.

Dato : 30-03-08 12:20

Sun, 30 Mar 2008 12:53:02 +0200, skrev "Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> :

> [...]
>
>Men brug Eksportfunktionen i OE under Filer - eller søg efter en fil med
>"efternavnet" .wab (WindowsAdressBook) og kopier den.

Den eksportfunktion tager ikke grupper og undermapper med, den
eksporterer kun de kontakter der ligger i roden. Man skal ind i selve
Adressekartoteket og eksportere fra den.

Under Hjælp>Om Adressekartotek kan du se hvor wab-filen ligger og så
evt. tage en kopi direkte fra mappen.

Hilsen Lars