Pollefon (Sonofon) kan ikke finde ud af de~
Fra : ole

Dato : 17-07-01 09:46

Har prøvet at ringe til deres "kundeservice" det er bare ikke muligt. De
forsvarer sig nok med en gang pølse snak.
Hilsen Ole

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-07-01 10:01

ole skrev:

> Har prøvet at ringe til deres "kundeservice" det er bare ikke muligt.
> De forsvarer sig nok med en gang pølse snak.

Når man har to store reklamekampagner kørende samtidigt på den dyreste
kanal (TV2), så har man ikke råd til at ansætte flere
kundeservicemedarbejdere.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-07-01 10:01

"ole" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet at ringe til deres "kundeservice" det er bare ikke muligt. De
> forsvarer sig nok med en gang pølse snak.

Er jeg den eneste der ikke lige ved hvad han prøver at sige?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 17-07-01 10:05

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev
> Er jeg den eneste der ikke lige ved hvad han prøver at sige?

Det ved jeg ikke om du er.

Det Ole mener er, at det ikke er muligt at ringe til kundeservice
hos Sonofon, opkaldet går ganske enkelt ikke igennem.

Vh Mark

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-01 11:20

On Tue, 17 Jul 2001 11:00:54 +0200, "Niels Andersen"
<niels-usenet@myplace.dk> wrote:

>Er jeg den eneste der ikke lige ved hvad han prøver at sige?

Han prøver på at sige at Sonofon går det gamle Teledanmark i bedene
Hvis jeg ikke havde vidst bedre så havde jeg troet at det var
TeleDK men nu har de forbedret sig meget. Har også haft abb hos
Sonofon men dem har jeg opgivet forlængst (også dækningsmæssigt)

Lars

Fra : Jens

Dato : 17-07-01 13:25

"Lars Christensen" <hawk@grin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> TeleDK men nu har de forbedret sig meget. Har også haft abb hos
> Sonofon men dem har jeg opgivet forlængst (også dækningsmæssigt)

hmm har aldrig haft problemer med Sonofon og har haft abonnent hos dem i
snart 7 år.

Fra : Crane

Dato : 17-07-01 14:10

> hmm har aldrig haft problemer med Sonofon og har haft abonnent hos dem i
> snart 7 år.

Hmmm , du er vel ansat der...

Jens

Fra : Jens

Dato : 17-07-01 19:31

"Crane" <jh@thrane.cc> skrev i en meddelelse

> Hmmm , du er vel ansat der...

nej da

Fra : fly

Dato : 17-07-01 15:03

De er enormt elendige! Deres email-kundeservice siger hele tiden
'overbelastet' (selv kl. 0200!) og jeg skulle vente en time i telefonen bare
få at få et snolle spørgsmål besvaret! -og det var kl. 0000! Så må de sgu'
holde igen med reklamerne hvis de ikke kan håndtere så mange kunder...