De er enormt elendige! Deres email-kundeservice siger hele tiden
'overbelastet' (selv kl. 0200!) og jeg skulle vente en time i telefonen bare
få at få et snolle spørgsmål besvaret! -og det var kl. 0000! Så må de sgu'
holde igen med reklamerne hvis de ikke kan håndtere så mange kunder...
"Lars Christensen" <hawk@grin.dk> wrote in message
news:6748lts42gver8md4rltvh4ifmne8pspb5@4ax.com...
> On Tue, 17 Jul 2001 11:00:54 +0200, "Niels Andersen"
> <niels-usenet@myplace.dk> wrote:
>
> >> Har prøvet at ringe til deres "kundeservice" det er bare ikke muligt.
De
> >> forsvarer sig nok med en gang pølse snak.
> >
> >Er jeg den eneste der ikke lige ved hvad han prøver at sige?
>
> Han prøver på at sige at Sonofon går det gamle Teledanmark i bedene
>
Hvis jeg ikke havde vidst bedre så havde jeg troet at det var
> TeleDK men nu har de forbedret sig meget. Har også haft abb hos
> Sonofon men dem har jeg opgivet forlængst (også dækningsmæssigt)
>
>
>
>
> Lars