Sex-fare: Fører til snak
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-08 15:33

Man bør undgå sex med kvinder. Det fører til kysseri - og inden
man ved af det skal man også snakke med dem. Steve Martin

I Sønderjylland fører sexmesse endda til biskops fordømmelse

hs " Når du er i tvivl, knep. Al Pacino i "En
duft af kvinde"

hs "For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er
tilfredstillelsen af begæret ligegyldig. Det er bare et
symbol. Nietzsche

hs At prædike kyskhed er en offentlig tilskyndelse til
naturstridighed. enhver foragt for kønslivet , enhver forurening af
selvsamme ved hjælp af begrebet "uren" er selve forbrydelsen mod livet - er
den egentlige synd mod livets hellige ånd. Nietzsche

Hs Christianity gave Eros poison to drink - he did not die of
it, to be sure, but degeneratated into a vice.Nietzsche

hs Danserinder har seksualiteten i benene, tenorer i struben.
Derfor bliver kvinderne skuffet over tenorerne og mændene over
danserinderne. Karl Kraus

Hs De enorme forventningene til kjønnskjærligheten og skammen
over disse forventningene, forvrenger på forhånd alle perspektiver for
kvinnene.Nietzsche

Hs Den eneste perversitet, jeg kender, er manglende evne til at
elske. Anaïs Nin

Hs Den udprægede maskuline stemming, det kunne jeg se allerede
dengang, hvor jeg knap havde læst min første terapiborg, udviklede en særlig
form for ømhed pigerne imellem. En slags ungdomshus-lesbianisme, der ikke
skulle tages for meget mere, end hvad det var. Pludeslig som man stod der, i
klumpen forran scenen, op ad baren nede i Spejlægget, begyndte de at kysse
volsomt og vådt. Bløde pigelæber, kærlige berøringer, store snørestøvler,
slidte jeans og store tunge læderjakker, metal. Så holdt de op igen.Og
skred.Hver sin vej. For det meste. Politiken 2sektion-Lørdag 26. februar
2005

Hs e enorme forventningene til kjønnskjærligheten og skammen
over disse forventningene, forvrenger på forhånd alle perspektiver for
kvinnene.Nietzsche

Hs En kvinde, som sværger på, at hun aldrig er blevet kysset,
har så sandelig også grund til at sværge. Brigitte Bardot

hs En kvindes kyskhed består ligesom et løg af flere lag.
Nathaniel Hawthorne

Hs Er sex noget griseri? Kun hvis man gør det rigtig. Woody
Allen

hs Et kys er en forespørgsel på anden etage om der er ledigt på
første.ArtGarfield

hs Et menneske kan aldrig virkeligt brændende begære noget, hvis dette begær
er dikteret af fornuften.Duc de La Rochefoucauld

Hs Fear of Flying. The zipless fuck is absolutely pure. It is
free of ulterior motives. There is no power game. The man is not "taking"
the woman is not "giving" . The zipless fuck is the purest thing there is.
And it is rarer than the unicorn. Erica Jong 1942 -

Hs For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

hs FORNY DIT SEXLIV med kondomer der passer og nyheder der duer. Som de
første og eneste præsenterer Fabrikkernes Depot en helt ny generation i
formen på et kondom. "Mighty Man" er skabt med en helt ny og tydelig
spiralvirkning, sådan placeret i spidsen af kondomet, at både kvinden og
manden får en mærkbar masserende bølgevirkning, hvor beggge er mest
følsomme. "Mighty Man" er fremstillet af en blød, smidig og lugtfri gummi,
der er næsten dobbelt så stærk som alm. gummi, og det glider bare på plads.
Kondom-annonce i Jyllandsposten

Hs Forskellen mellem sex og kærlighed er, at sex udløser
spændingen, mens kærlighed skaber den. Woody Allen

Hs Glædeshuse med mandlige beboere findes praktisk talt ikke,
fordi kvinderne slet ikke er så vilde med sex. Vivian Brinkley

Hs Graden og arten af et menneskets seksualitet rækker helt op
til hans ånds højeste tinde.Nietzsche

Hs h Han må have los-øjne, som kan kende en
jomfru. Danske Ordsprog

hs Han var så stolt over at se hendes henrykkelse, at han
straks spekulerede på om han i virkeligheden ikke burde gøre flere kvinder
lige så lykkelige. K.K. Steincke

Hs Hvis blot det var lige så let at forjage sult ved at gnide ig
på maven som det er at onanere. Diogenes fra Sinope (412?-323 f.
Kr.)

hs I elskoven er naturen som natur ved tusinde illusioner adlet
til ånd. George Brandes 1842-1927

hs I enhver mands personlighed , rager interessen for erotik op
som en kæmpe bjergtinde. Nietzsche Pinnacle: The degree and kind of a
persons sexuality

hs In all creative artists, productiveness ceases at the same
time as sexual potency does. Nietzsche

hs Ja, hun har dette, jeg ved ikke hvad? Men ved du, hvad det
er? At man ikke ejer nogen anden tanke i sit hoved end det modsatte køn.
Agnes Henningsen

hs Jeg hader en kvinder, som tilbyder sig selv, fordi hun burde
gøre det, og kold og tør tror hun syr, mens hun elsker. Ovid

Hs Kristendommen gav Eros gift at drikke: - han døde ganske vist
ikke af det, men udartede, til en last. Nietzsche

Hs Kritiser ikke kvinden for at hun er troløs - hun leder blot
efter den rigtige partner. Goethe

Hs Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det,
som for hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar

Hs Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel

hs Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem. Esther
Vilar

Hs Mænd hader at tabe. Jeg vandt engang over min mand i golf, og
da jeg så hans ansigt, spurgte jeg, om vi nogensinde ville få et sexliv
efter dette. - Sikkert, svarede han, men ikke med hinanden. Rita
Rudner

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-03-08 14:01

On Wed, 19 Mar 2008 15:32:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

>da jeg så hans ansigt, spurgte jeg, om vi nogensinde ville få et sexliv
>efter dette. - Sikkert, svarede han, men ikke med hinanden. Rita

de var faktisk meget gode :)

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-08 02:49

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> de var faktisk meget gode :)

Woody Allen har en stab af vitsproducenter og på et fint intellektuelt plan,
så ham har flere godbidder fra

"On bisexuality: It immediately doubles your chances for a date on Saturday
night. Woody Allen

" Gode mennesker sover bedre om natten end dårlige
mennesker; men dårlige mennesker morer sig bedre, når de er vågne.
Woody Allen

I mit hjem er jeg chef, min kone er bare beslutningstager.
Woody Allen

Forskellen mellem sex og kærlighed er, at sex udløser
spændingen, mens kærlighed skaber den. Woody Allen

Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?HAN-SVAR: Næsten
aldrig, måske tre gange om ugen.HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil sige tre gange
om ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig og
Annie"

Woody Allen : Hollywood - skuespiller og instruktør, 1935-

Mit svar er ja, hvad var spørgsmålet? Woody Allen i talkshow på TV.

Showing up is eighty percent of life.Woody Allen

"The doctor receive a call "My friende think he is a chicken". I will send
an ambulance at once, to have him taken to the psychiatric ward, answers the
doctor. "But I need the egg!" stopped the caller him, and Woody Allen adds
"WE ALL NEED THE EGG" (end of film "Me and Annie")

Don't knock masturbation, it's sex with someone else, that you like.Woody
Allen

Showbusiness is worse than dog eat dog, it is dog does not return other
dog's phone calls. WOODY ALLEN

Food in this place is really terrible. Yes, and such small portions. That is
essentially how I feel about life. WOODY ALLEN

Jeg har ikke noget imod at dø, men jeg vil bare ikke være tilstede når det
sker. Woody Allen

Når jeg lytter for meget til Wagners musik, kan jeg ikke beherske mig. Jeg
får lyst til at invadere Polen. Woody Allen

Jeg ville aldrig være medlem af en klub, der er så ukritisk, at den vil
acceptere mig som medlem. /Woody Allen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-08 12:24

Kære BoMM ring kort 35861000