Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
manual (igenigen) til minolta
Fra : Pia

Dato : 17-07-01 09:20

kunne en af jer dygtige surfere hjæpe mig med en manual til Minolta 700si?
Jeg har ikke brugt den i jeg ved ikke hvor lang tid og finder den nok først
når jeg en gang flytter (eller i det mindste er færdig med at male hylder i
det rum :)

Mit display siger HELP, jeg prøver senere med nyt batteri, selvom jeg er ret
sikker på, det er nyt.

Tog et billede og spejlet vil ikke komme ned igen. Det sidder ikke fast,
føles som om det fjedrer fint. Intet virker naturligvis, heller ikke
tilbagespoling af min næsten færdige film... Så jeg regner med, det er en
elektronisk fejl. Synes jeg har haft den før, måske med min gamle Nikon FE2,
men kan ikke huske, hvad jeg gjorde. Et eller andet banalt...

:Pia

Fra : Pia

Dato : 17-07-01 09:37

og spørg venligst ikke, hvorfor jeg byttede en Nikon med 50 mm 1.4 til et AF
med zoom - det er sørgeligt nok i forvejen...

:P

Fra : Klange

Dato : 20-07-01 12:28

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> kunne en af jer dygtige surfere hjæpe mig med en manual til Minolta 700si?

Jeg hentede på et tidspunkt et par manualer hos minoltausa.com, men kan lige
nu ikke få adgang til siderne.
mvh
Svend

Fra : Pia

Dato : 20-07-01 14:08

øøøh - den beder mig logge på... så nej det virker vist ikke. Jeg har kigget
på nogen af deres andre sider uden held.

:Pia

Fra : Svend

Dato : 20-07-01 19:05

> øøøh - den beder mig logge på... så nej det virker vist ikke. Jeg har
kigget
> på nogen af deres andre sider uden held.
>
> :Pia

Siden virker nu, her er et link:
http://www.minoltausa.com/main.asp?productID=768&whichProductSection=1&which
Section=5

så er der bare at find ud af hvad et 700si hedder i USA.
mvh
Svend