Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
IXUS 850 tilslutning til computer
Fra : Kjeld Andersen

Dato : 20-03-08 11:03

Jeg har lige købt et ixus 950 camera og vil slutte det til min computer. Jeg
har i forvejen et ixus 400 og et eos der fungerer godt, men det nye vil
computeren ikke kendes ved, når jeg slutter cameraet til min bærbare er der
ingen problemer.

Jeg mangler en ledetråd, jeg har prøvet st fjerne driveren og lade
computeren søge efter en ny, samme resultat.

på forhånd tak

mvh

Kjeld

Fra : Mama´s kitchen

Dato : 20-03-08 11:27

Hej
På arbejde har jeg haft et lign. problem.
Det var en konflikt mellem drevnavne, som blev ordnet i "enhedshåndtering".
Mvh
Anders

Fra : Kjeld Andersen

Dato : 20-03-08 12:08

selvom jeg får meddelelsen -enheden fungerer korrekt- kan jeg ikke se
apparatet i diskhåndteringen, jeg har prøvet at skifte bogstav på mit cd
drev

mvh

Kjeld

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-03-08 13:32

Kjeld Andersen skrev:

> Jeg mangler en ledetråd, jeg har prøvet st fjerne driveren og lade
> computeren søge efter en ny, samme resultat.

Det er rigtigt som en anden skriver at der kan være problemer med
netdrev, men det er vel ikke det der er galt her. Jeg oplevede det samme
ved skift fra en D50 til D70S. Egenlig ved jeg ikke hvad problemet var,
men jeg løste det ved at slette nogle usb-enheder i enhedshåndtering og
installere dem igen.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg