MS Windows
briani 27239
XP uden service pack ?
Fra : John T.

Dato : 27-03-08 21:54

Hej.
Nar hverken SP1 eller SP2 er install.
kan man sa blot install. SP2 eller hvad ?
Hilsen John T:

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-03-08 21:57

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
> Nar hverken SP1 eller SP2 er install.
> kan man sa blot install. SP2 eller hvad ?
> Hilsen John T:
Ja du kan roligt springe SP1 over
--
med venlig hilsen
Bc

Fra : John T.

Dato : 27-03-08 22:04

"Bjarne Chr" <Yes@and_No> skrev i en meddelelse

> "John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Ja du kan roligt springe SP1 over

Tak for hurtigt svar!!!!!
Jeg havde det på fornemmeren
Vil det ikke være klogt at vente med nettet indtil
SP2 er install. ?
Når så SP2 er install. tænder man så bare for nettet
og det hele går af sig selv ?
(Jeg har aldrig prøvet det på denne måde )
John

Fra : O. Skjold

Dato : 27-03-08 22:26

John T. skrev i

<klip>

> Vil det ikke være klogt at vente med nettet indtil
> SP2 er install. ?

Jo, meget klogt. Uden service pack er det et spm. om sekunder
inden du har virus af typen Blaster/Sasser.

> Når så SP2 er install. tænder man så bare for nettet
> og det hele går af sig selv ?

Mja, det plejer at gå af sig selv

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : John T.

Dato : 27-03-08 22:28

> Mja, det plejer at gå af sig selv
>
> --
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid

Tak for svaret !!
John

Fra : John T.

Dato : 28-03-08 19:53

> Tak for svaret !!
> John

Alt er gået fint !!
Tak til jer.
John T.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-03-08 20:14

"O. Skjold" <5260.odense@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jo, meget klogt. Uden service pack er det et spm. om sekunder inden du har
> virus af typen Blaster/Sasser.
[klip]

Ja, det prøvede jeg på et tidspunkt der gik ca. 5 min. på nettet så var den
der. Men hvordan forgår det? Er det ved at der sidder nogen og scanner
forskellige computere, eller hvad?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : O. Skjold

Dato : 28-03-08 20:45

Jørgen Nielsen skrev i

<klip>

> [...]
> var den der. Men hvordan forgår det? Er det ved at der sidder
> nogen
> og scanner forskellige computere, eller hvad?

Jeg kender ikke meget til vira men der står noget om det her:
https://www.cert.dk/artikler/artikler/BlasterWelchia.shtml

Der er måske stadig mange ubeskyttede og ikke opdaterede
Windows-PC'er på nettet der er inficeret med Blaster og/eller
varianterne og som står for udbredelsen? Jeg ved det ikke...

FUT sat til dk.edb.sikkerhed.virus hvor der sikkert er en der ved
mere.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)