MS Windows
briani 27239
Vista Premium: Printer kan ikke installere~
Fra : IKJ

Dato : 27-03-08 20:20

Min ven har købt en laptop med Vista Premium, præinstalleret.

Han fortæller at han ikke kan installere sine printere,
En nyere Brother samt en lidt ældre HP

Jeg synes jeg engang har set et indslag om at Vista har alle drivere
installeret og at man på en eller anden måde skal få Vista til at søge efter
og finde driveren.

Hvordan var det nu lige det var?

IKJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-08 22:59

Det er ikke korrekt. Alle Windows versioner har nogle drivere
indbygget men langt fra alle og bestemt ikke til nyere hardware.
Hvis han ikke kan finde installations CD'erne eller disse ikke
indeholder drivere til Vista kan han hente dem fra Fabrikantens
hjemmeside.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Lars E. P.

Dato : 28-03-08 07:10

Thu, 27 Mar 2008 20:20:28 +0100, skrev "IKJ"
<ikjsletdette@surfmail.dk> :

> [...]
>
>Jeg synes jeg engang har set et indslag om at Vista har alle drivere
>installeret og at man på en eller anden måde skal få Vista til at søge efter

Det er ikke alle printere (og andet hardware) der kan bruges med
Vista. Om de pågældende printere kan bruges, kan du finde ud af på
producentens hjemmeside. Hvis de kan, vil der også være en driver.

Hilsen Lars