MS Windows
briani 27239
Søg/hurtigsøgfunktion i Outlook defekt
Fra : sailor99

Dato : 24-03-08 23:28

Søgfunktionen i mit Outlook er pludseligt holdt op med at virke. Mig bekendt
har jeg ikke ændret noget, ungerne har heller ikke, siger de, og alt ser ud,
som det skal.
Men det virker bare ikke.

Hvad kan jeg gøre for at få gang i funktionen igen? Den er ret uundværlig
her hos mig.

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh
Georg

Fra : sailor99

Dato : 25-03-08 00:01

Jeg glemte at nævne, at det er Outlook 2007

Fra : Ole C

Dato : 25-03-08 10:00

sailor99 skrev blandt andet:

> Jeg glemte at nævne, at det er Outlook 2007

Og så vil det være en rigtig god idé at stille spørgsmålet i
dk.edb.internet.software.mail+news, hvor dem der har forstand på Outlook
sidder.

--
vh
Ole C

Fra : sailor99

Dato : 25-03-08 20:40

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og så vil det være en rigtig god idé at stille spørgsmålet i
> dk.edb.internet.software.mail+news, hvor dem der har forstand på Outlook
> [...]

1000 tak! Det vil jeg da gøre.
Mvh
Georg