MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Allofmp3
Fra : Carsten Grøndal

Dato : 24-03-08 14:47

Hej.
Jeg ved ikke om dette er rette forum men prøver.
Efter at have skiftet xp ud med vista vil jeg prøve at få adgang til min
konto ved allofmp3.
I xp kunne jeg taste nogen linier ind i Windows/system32/drivers/etc/hostc.
Prøver jeg det samme i vista får jeg besked om at adgang til filen nægtes.
Jeg kan ændre den men ikke gemme den.
Nogen der har ideer til hvordan jeg kan indsætte de linier så?

Linket kan ses på piratgruppen.org/allofmp3

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Carsten Grøndal

Dato : 24-03-08 15:13

Hej igen.
Fundet en løsning på problemet.
Hentede programmet alltunes. Så er nu kommet gennem til min konto.

mvh
Carsten Grøndal

Fra : Ole C

Dato : 24-03-08 17:16

Carsten Grøndal skrev blandt andet:

> [...]
> Windows/system32/drivers/etc/hostc. Prøver jeg det samme i vista får
> jeg besked om at adgang til filen nægtes.

Allofmp3 har skiftet navn til http://www.mp3fiesta.com/
Men under alle omstændigheder kan du komme udenom problemet ved at
skifte dine DNS-servere til OpenDNS: 208.67.222.222 og 208.67.220.220

--
vh
Ole C