MS Windows
briani 27239
Quick time
Fra : LG

Dato : 21-03-08 09:29

Windows XP vil ikke lade mig geninstallere Quick Time. Jeg får besked på
først at afinstallere den gamle version. Men det kan jeg heller ikke få lov
til. Heller ikke Quick Time Light kan installeres.

Fra : emj

Dato : 21-03-08 13:08

LG skrev:

>Windows XP vil ikke lade mig geninstallere Quick Time. Jeg får besked på
>først at afinstallere den gamle version. Men det kan jeg heller ikke få lov
>til. Heller ikke Quick Time Light kan installeres.

Kik i joblisten, om der ikke ligger en quicktimefil der.
Marker i såfald filen og vælg "afslut proces.¤
Nu skulle du kunne afinstallere den.

Hilsen emj

Fra : LG

Dato : 21-03-08 16:57

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Kik i joblisten, om der ikke ligger en quicktimefil der.
> Marker i såfald filen og vælg "afslut proces.¤
> Nu skulle du kunne afinstallere den.
>
> Hilsen emj

Næ. næ. så let er det ikke. Så havde jeg gjort det for flere uger siden..

Fra : KeNzO

Dato : 21-03-08 17:40

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Windows XP vil ikke lade mig geninstallere Quick Time. Jeg får besked på
> først at afinstallere den gamle version. Men det kan jeg heller ikke få
> lov til. Heller ikke Quick Time Light kan installeres.

Hvad med i fejlsikret tilstand ?
Det burde da kunne virke

Eller søg i registringsdatabase ( også kaldet regedit) søg efter quicktime
og slet ALT hvad det har med det at gøreog slet det og genstart og se om du
ikke kan nu
Men HUSK lige tal tage backup af regedit inden dustarter

Fra : Rune

Dato : 21-03-08 19:55

LG skrev:
> Windows XP vil ikke lade mig geninstallere Quick Time. Jeg får besked på
> først at afinstallere den gamle version. Men det kan jeg heller ikke få lov
> til. Heller ikke Quick Time Light kan installeres.

Du kan prøve med Ccleaner eller Revo Uninstaller.

Alternativt Windows Installer Clean Up.

Rune