Dashboard - Ændring fra fahrenheit til gra~
Fra : Kristian

Dato : 21-03-08 14:22

Hej

Hvordan indstiller man oplysningerne i dashboard mht vejrudsigt og grader.
Temperaturerne bliver åbenbart vist i fahrenheit på min computer

Kristian

Fra : KentBM

Dato : 21-03-08 15:17

Kristian wrote:
> Hej
>
> Hvordan indstiller man oplysningerne i dashboard mht vejrudsigt og grader.
> Temperaturerne bliver åbenbart vist i fahrenheit på min computer

Tryk på det lille I, som kommer frem når musen køres hen over. Så kan du
også se om det er den rigtige Copenhagen, som er i widgeten.:
Copenhagen, Denmark(Staden Kobenhavn)

--

Kent

Fra : Kristian

Dato : 21-03-08 18:30

Hej

Mange tak for det. Jeg kunne endda vælge den helt lokale by, nemlig Aars i
Nordjylland for den mest nøgagtige vejrudsigt. Det eneste der lige mangler
er vindstyrker. Det ville være rart at kunne se også men det er der nok ikke
mulighed for.

Kristian