Killingerne, der tror de er Supermand :-(
Fra : Helle Andersen

Dato : 16-07-01 23:29

*suk* Har lige tilbragt hele aftenen på
Dyrehospitalet.

Boogaloo syntes, at han skulle forsøge at springe
fra sofaen og over på sofabordet. I stedet fald han
på gulvet og var så uheldig, at han slog sig rigtig
slemt. Han skreg højt af smerte og ville slet ikke
støtte på det ene ben.

Jeg ringede straks til dyrehospitalet og de syntes
at jeg skulle vente en time eller to for at se om det
ikke blev bedre, for det kunne godt bare være
slaget. Det var en meget lang time......... Han
havde meget ondt og skreg hver gang han rørte
sig og han er nu ellers ikke pivet. En time senere
tog jeg afsted med ham, for det var ikke blevet
bedre.

Vi måtte selvfølgelig vente i flere timer. Dyrlægen
kunne ikke føle et brud, men kunne ikke udelukke,
at benet var brækket. Hvis det ikke er brækket, er
det en meget slem forstuvning. Han skal gerne
begynde at bruge benet en lille smule i morgen,
ellers skal han til dyrlægen og røntgenfotograferes
og det samme, hvis han ikke går fuldstændig
normalt inden 3 dage.

Han var så dygtig min lille mis. Selvom dyrlægen
hev og sled og klemte og trykkede på hans ben og
det tydeligvis gjorde meget ondt på ham, hverken
hvæsede eller bed han.

Nu ligger han sammen med sine søskende og sin
mor og sover og jeg tvivler på, at han vågner før i
morgen, for han var godt nok træt, den lille.

Kryds fingre for, at han slipper med en forstuvning,
ikke ?

--
Hilsen Helle
People that hate cats will come back as mice in their next life. - Faith Resnick

Fra : Nitsen

Dato : 16-07-01 23:55

"Helle Andersen" <helle-andersen@mail.tele.dk> wrote

> Kryds fingre for, at han slipper med en forstuvning,
> ikke ?

Ååååh det lille pus da - der krydses fingre og poter og sendes trøstenus til
Boogaloo og trøstekram til "fodermaskinen"

KH

Anita og Frode og Aksel (der i sit forsøg på potekryds tumler rundt i
kolbøtter på ægte killingvis)

Fra : Trine

Dato : 17-07-01 07:49

Alt er krydset og alverdens gode trøstetanker er sendt herfra

Stakkels lille Boogaloo....de er sq så tapre sådan nogle små nogen.....

/Trine, Emil og Luna, som begge sender kærlige spinbrum.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-07-01 09:06

Alt hvad der krydses kan, er krydset her hos os.
Stakkels lillemand....... håber han hurtigt bliver frisk

Hilsen og nus på næsen fra
Joan, Neo & Dixie

Fra : Fie & Christian

Dato : 17-07-01 10:48

Vi krydser også poter, fingre og tæer herfra.........og et stort
trøste-næsemøs fra Tulle og Tilde

Hilsen
Fie, Tilde & Tulle

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 17-07-01 18:55

Vi krydser!

Håber det bedste.

Hilsen Birgitte

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-07-01 20:36

> Vi måtte selvfølgelig vente i flere timer. Dyrlægen
> kunne ikke føle et brud, men kunne ikke udelukke,
> at benet var brækket.

Jeg skal nok krydse fingre (og poter) - men hvorfor blev han ikke
røntgenfotograferet med det samme? Det blev vores mis da.......

Mvh Maria

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-07-01 22:46

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse news:3b549517$0$69717$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg skal nok krydse fingre (og poter) - men hvorfor blev han ikke
> røntgenfotograferet med det samme? Det blev vores mis da.......

Jeg ved ikke, hvorfor de ikke ville
røntgenfotografere ham med det samme. Måske
fordi det var om aftenen.

--
Hilsen Helle
Why do psychics have to ask you for your name?

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-07-01 20:47

Stakkels lille mand

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-07-01 23:16

nåe ikke lige den bedste måde at blive introduceret til dyrlægen..

Vi krydser også alt og sender positive helende tanker til den lille stakkel,
Melissa sender et stort spinbrum til hver af jer så ingen føler sig
snydt..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Ann K.

Dato : 18-07-01 10:55

Ja, ja, "gale katte får revet skind" ... men derfor kunne han jo godt have
passet lidt bedre på sig selv! Stakkels lille eventyrlysne mis.
Giv ham en nusser fra mig og manden...
Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-07-01 21:49

Sent i går aftes begyndte Boogaloo forsigtigt at støtte på benet og det er blevet bedre og bedre i løbet af i dag )) Så det ser
altså ud som om, at vi slap med skrækken - måske har alle de krydsede poter hjulpet

--
Hilsen Helle
In a cat's eye, all things belong to cats. - English proverb

Fra : Kate

Dato : 18-07-01 22:50

Åh Helle

Det kyder rigtigt godt. Forsat god bedring med din lille krudtugle.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Kate

Dato : 18-07-01 21:14

Hej Helle

Hvordan går det med Boogaloo? Er han begyndt at støtte på benet? Hvad
sagde Raiku?
Jeps, jeg ved det, mange spørgsmål, men man er jo nysgerrig. Håber at
han kun fik en forstuvning det lille pus.