border på a i IE
Fra : Morten P. Andersen

Dato : 18-03-08 12:09

Helt simpelt har jeg sat border på a
se her : http://lilleweb.com/humi
Hvorfor vises den ikke i bunden?

:)
Morten

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 18-03-08 12:26

"Morten P. Andersen" <info@lille-web.dk> writes:

> Helt simpelt har jeg sat border på a
> se her : http://lilleweb.com/humi
> Hvorfor vises den ikke i bunden?

Hvilket a-element?
Er det "Forside" og "Kontakt"? Hvis så, så er der kant hele vejen
rundt i min browser (Opera).

Du bliver nødt til at være mere præcis med hvad du gør for at få
fejlen, og hvad fejlen er (i.e., hvad gør du, hvad får du, og hvad
forventede du at få?)

/L

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 18-03-08 14:15

Lasse Reichstein Nielsen skrev:
> [...]

> Du bliver nødt til at være mere præcis med hvad du gør for at få
> fejlen, og hvad fejlen er (i.e., hvad gør du, hvad får du, og hvad

Fejlen er som jeg skriver i IE (7)
CSS:
text-decoration:none;
color:#000000;
font-size:12px;
font-weight:bold;
padding:2px 20px 2px 20px;
border:1px solid #CCCCCC;

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-03-08 15:29

Morten P. Andersen skrev:

> text-decoration:none;
> color:#000000;
> font-size:12px;
> font-weight:bold;
> padding:2px 20px 2px 20px;
> border:1px solid #CCCCCC;

Det er ingen fejl i.

Når border-bottom overskrives i IE (IE7)
kan det være fordi der ikke er plads nok til den.
prøv at sætte margin-bottom på a-elementet 1px,
eller padding-bottom:1px på forældreelementet.

Eller noget i den retning.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 18-03-08 17:04

Jørgen Farum Jensen skrev:

> [...]
> kan det være fordi der ikke er plads nok til den.
> prøv at sætte margin-bottom på a-elementet 1px,
> eller padding-bottom:1px på forældreelementet.

Jeg kan heller ikke se der skulle være nogen fejl. Jeg prøvede at fjerne
al anden kode end de to link ... stadig det samme!

Løste det ved at indsætte a i en liste. Hvilket jeg plejer at gøre, men
for den ene gang skyld ville jeg lade være da jeg viste det kun drejede
sig om to link ..... men plejer er der altså noget der hedder!

:)
Morten