Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med D70 lader
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 09:08

Hej,

Jeg har et problem med min lader til mit Nikon D70, når jeg sætter batteriet
til opladning, blinker ladelampen 3 gange som normalt, men herefter slukker
den, og der sker ikke mere, nogen der kender problemet?
Den har virket indtil for gangske nylig. Men her på det sidste synes jeg
ikke rigtig at batteriet holder strøm ret godt.
Batteriet bliver tilsyneladene opladet...

Søren

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-03-08 09:11

Søren Jakobsen skrev:
> [...]
> ikke rigtig at batteriet holder strøm ret godt.
> Batteriet bliver tilsyneladene opladet...

Har ikke oplevet det konkret men regner med at dit batteri trænger til
udskiftning. Genopladelige batterier holder kun en tid afhængig af
anvendelse.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 09:14

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse

> Har ikke oplevet det konkret men regner med at dit batteri trænger til
> udskiftning. Genopladelige batterier holder kun en tid afhængig af
> anvendelse.

Jeg tror og håber du har ret, for håber ikke at det er laderen der er
defekt..

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 15:14

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke rigtig at batteriet holder strøm ret godt.
> Batteriet bliver tilsyneladene opladet...

Hvor bor du?
Det kunne jo være der var en med en lader i nærheden af dig?

/Tonni

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 16:14

> Hvor bor du?
> Det kunne jo være der var en med en lader i nærheden af dig?

Horsens, men efter grundig afrensning af kontakter, på både batteri og
lader, virker det igen...
Men tak for svarene..

Søren