MS Windows
briani 27239
Fjerne en menuliie
Fra : Jørgen

Dato : 15-03-08 19:42

Jeg tilsluttede en trådløs mus og tastatur fra Logitech. Det virkede.
Så indlæste jeg programmet fra den medfølgende CD. Det skulle give mig flere
muligheder med udstyret. Det gjorde det imidlertid ikke, så jeg slettede
programmet igen via Kontrolpanelet.

Nu har den efterladt en ekstra menulinie i Internet Eksplorer, der irriterer
mig grusomt.
Der stårLogitech - Y! - Web Search - Bookmarks - Settings - Upgrade your
toolbar now etc etc
Jeg bruger den ikke. Jeg ved ikke en gang, hvad den kan bruges til. Jeg vil
af med den igen.
Hvordan gør jeg det?

Google er også slem til at overplastre den øverste del af skærmen med linie
efter linie af ting, jeg ikke anvender. Jeg har været sådan på vagt, når jeg
har downloadet programmer derfra, og indtil nu er jeg sluppet for det. Men
denne lille fra Logitech snød mig.

Hvordan slipper jeg af med den linie igen?
Jørgen

Fra : F.hansen

Dato : 15-03-08 19:47

"Jørgen" <laybourn@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> toolbar now etc etc
> Jeg bruger den ikke. Jeg ved ikke en gang, hvad den kan bruges til. Jeg

Vis - værktøjslinier-fjern flueben

Fra : Jørgen

Dato : 15-03-08 19:56

> Vis - værktøjslinier-fjern flueben