Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklub i Nordvestsjælland?
Fra : Gert Kethmer

Dato : 16-07-01 21:02

Hejsa . . .

Er der nogen som har kendskab til en fotoklub el.lign. i Nordvestsjælland .
.. . eller endnu bedre i Odsherred?

Gert

Fra : Søren Blom

Dato : 16-07-01 22:23

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev

> Er der nogen som har kendskab til en fotoklub el.lign. i Nordvestsjælland
..
> . . eller endnu bedre i Odsherred?

Prøv at kik på http://www.sdf.dk/ De har en del fotoklubber som medlemmer,
selvom listen over danske klubber ikke er fuldstændig, så er de fleste
fotoklubber medlem af SDF, så er der en gruppe i dit område, så kan du nok
finde den hos dem.

Ellers start en klub op.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Gert Kethmer

Dato : 17-07-01 13:30

Hmmm, jeg er ikke kalr til at starte en op - det kræver for meget, men hvis
andre tager initiativet vil jeg klart melde mig under fotolamperne . . .

Gert

Fra : Tonny Hilligsøe

Dato : 17-07-01 21:06

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev i en meddelelse
> Hmmm, jeg er ikke kalr til at starte en op - det kræver for meget, men
hvis
> andre tager initiativet vil jeg klart melde mig under fotolamperne . . .
>

> Gert

Ditto her : -)
Tonny