MS Windows
briani 27239
hvad skal jeg taste for at skrive "kvadrat~
Fra : Per

Dato : 13-03-08 22:57

Hej NG !

Hvad skal jeg taste for at skrive kvadretrodtegnet i Vista ?

Og nu jeg er i gang - hvad med andre matematiske tegn som fx. X i anden
potens

mvh. Per

Fra : PerD

Dato : 13-03-08 23:41

> [...]
>
> Hvad skal jeg taste for at skrive kvadretrodtegnet i Vista ?
>
> Og nu jeg er i gang - hvad med andre matematiske tegn som fx. X i anden

I XP ligger tegnene under tilbehør/systemværktøjer/tegnoversigt
mon ikke de gør det i Vista,

Per D.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 14-03-08 08:42

"PerD" <ginge@post10.tele.dk> skrev i meddelelsen

> I XP ligger tegnene under tilbehør/systemværktøjer/tegnoversigt
> mon ikke de gør det i Vista,

Det gør det.
Og kan man ikke finde det, taster man bare lidt af programmets navn (i dette
tilfælde "tegnoversigt") i søgefeltet, og så dukker den op.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 14-03-08 20:53

Per wrote :

> Hvad skal jeg taste for at skrive kvadretrodtegnet i Vista ?
>
> Og nu jeg er i gang - hvad med andre matematiske tegn som fx. X i anden
> potens

Kvadratrod = Alt-251
Anden potens = Alt-253

http://customcomputersonline.com/alt_codes1.htm

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".