MS Windows
briani 27239
Screensaver - Mand på øde ø.
Fra : Ingensen

Dato : 13-03-08 12:18

Der fandtes i meget gamle dage (Win3.11 & 95) en screensaver
med en mand der var strandet på en øde ø.

Han var sjov, nok ud for mange mærkelige ting..

Findes den endnu??

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-03-08 12:20

Ingensen udtrykte præcist:
> Der fandtes i meget gamle dage (Win3.11 & 95) en screensaver
> med en mand der var strandet på en øde ø.

> Han var sjov, nok ud for mange mærkelige ting..

> Findes den endnu??

http://teknikogsjov.gilau.dk/computer-ting/screensavers.asp

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 13-03-08 12:22

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> Der fandtes i meget gamle dage (Win3.11 & 95) en screensaver
> med en mand der var strandet på en øde ø.
>
> Han var sjov, nok ud for mange mærkelige ting..
>
> Findes den endnu??

Gode gamle CastAway
http://www.screensaversplanet.com/screensavers/cartoon/johnnycastaway.html

Mvh / Bc

Fra : AB

Dato : 13-03-08 13:19

> [...]
> med en mand der var strandet på en øde ø.
>
> Han var sjov, nok ud for mange mærkelige ting..

Han er bare go' - men den kommer ikke automatisk ind i kontrolpanel/skærm,
så jeg flyttede filen '.SCR' ind i system 32 - og så virker det.
http://members.tele2.nl/jaapjp/

mvh
AB

Fra : Peter

Dato : 17-03-08 07:00

Den kører iøvrigt også fint på Vista (Vista Business 32)