Ruby Tech SH 8008RM Switch
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 16-07-01 20:28

Vil købe en switch til mit netværk men er lidt i tvivl om
kvaliteten er i orden da det er en billig switch.
7ookr. på edb priser.
Vil gerne høre fra andre der har den samme og høre jeres meninger.

MVH Søren Jacobsen

Fra : FeZ

Dato : 16-07-01 22:43

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Vil købe en switch til mit netværk men er lidt i tvivl om
> kvaliteten er i orden da det er en billig switch.
> 7ookr. på edb priser.
> Vil gerne høre fra andre der har den samme og høre jeres meninger.

Jeg har selv en, den er helt kanon.
Har kørt en del net-spil over den, og har ikke haft
problemer med performance.

Den har ingen blæser, så den siger
ikke en lyd - og samtidig bliver den ikke varm.

Jeg kan varmt anbefale den til hjemme netværk.

vh

FeZ

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-01 22:51

Hej Søren

Jeg ved ikke lige hvad nummeret er, men jeg har sådan en switch til 8 porte
(plus upload) og den er Kanon!
Havde tidligere en Eidemax 4 port og den blev voldsomt varm og stod til
sidst af. Ruby bliver ikke varm.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : The Harvester

Dato : 16-07-01 22:52

Hej

> [...]

> 7ookr. på edb priser.
> Vil gerne høre fra andre der har den samme og høre jeres meninger.

Køb den så længe de har den, den er kanon, stabil, støjsvag, osv...

Perfekt til et lille netværk i hjemmet.

--
Best Regards
TheHarvester@TeamHM.dk

Webmaster at www.TeamHM.dk
soon also www.HøstMode.com

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 18-07-01 02:43

Tak for jeres svar den er hermed bestilt.