WINMX
Fra : ClausLone

Dato : 16-07-01 20:20

Hej
Pludselig er det mig bare umuligt at downloade noget på WinMx. Ligegyldigt,
hvad jeg finder står det endten i kø, slår fra eller på anden måde fortæller
mig at det bare ikke vil.
Det skete pludseligt for nogle dage siden, ellers har det kørt godt.
Løsningsforslag ??
Claus Grønkjær.

Fra : Xray

Dato : 16-07-01 22:20

"ClausLone" <2487999m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fortæller
> mig at det bare ikke vil.
> Det skete pludseligt for nogle dage siden, ellers har det kørt godt.

Har du prøvet at geninstallere? Det hjalp da jeg havde samme problem. Kører
du med nyeste version?

*Xray

Fra : Martin

Dato : 14-09-01 17:25

Kender ALT FOR GODT problemmet....!
Nogle gange har programmet sin egen vilje,,,,

¨Jeg kan nogle gange redde det, ved at trykke på "Update" knappen i
fanen "server"......!

Håber det måske også hjælper dig