Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så kom regnen
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 16-07-01 19:44

Jeg snuppede lige et par billeder i regnvejret her i aftes. Se dem på

http://boca.dk/galleri/

- som også er opdateret med to billeder fra en cykeltur i skoven.

Kommentarer er velkomne.

--
Jacob W. Jensen | Gallerier:
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/galleri/

Fra : Kevin

Dato : 16-07-01 21:01

Hej Jacob.

......sikke nogen gode billeder du har taget med et ord jeg ikke bryder mig
om at sige, men nu kommer det DIGITAL KAMERA, disse billeder er noget af det
bedste jeg har set i lang tid når vi taler billeder i danmark. Jeg vil ikke
gi' kritik til dine billeder da jeg kan li' de fleste af dem, man skulle
næsten tro du havde været "rigtig" fotograf engang, du ved en af dem med de
gode analoge kamera *S*. Billederne med dine børn(er der dine?) er ret gode,
de er meget kønne og har god udstråling.

Hilsen
Anders

HomePage.: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : A.H.

Dato : 16-07-01 21:05

UPS - kom lige til at logge på med et andet brugernavn.

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 16-07-01 22:05

> [...]
det
> bedste jeg har set i lang tid når vi taler billeder i danmark.

Tak for de pæne ord.

> [...]
> gi' kritik til dine billeder da jeg kan li' de fleste af dem, man skulle
> næsten tro du havde været "rigtig" fotograf engang, du ved en af dem med

Det har jeg skam også, men ikke så lang tid. Jeg er kun 19.

> Billederne med dine børn(er der dine?) er ret gode,
> de er meget kønne og har god udstråling.

Det er ikke mine børn (så hurtigt har jeg ikke været ude :)

De helt små (pigen og den lille dreng) er min storebrors børn og de andre
er mine brødre.

--
Jacob W. Jensen | Mit galleri: