MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista skrivebord: ikoner er forsvundet
Fra : IKJ

Dato : 10-03-08 17:20

En ven ringede til mig og fortalte at ikonerne på skrivebordet er
forsvundet.

Han kører med Vista Premium som jeg kun har minimal kendskab til.

Hvad har han gjort forkert og hvad skal han gøre for at få
skrivebordsikonerne tilbage?

mvh IKJ

Fra : Per

Dato : 10-03-08 17:22

IKJ wrote:
> [...]
>
> Han kører med Vista Premium som jeg kun har minimal kendskab til.
>
> Hvad har han gjort forkert og hvad skal han gøre for at få

Højreklik på skrivebordet - personlige indstillinger - skift
skrivebordsikoner.

mvh. Per

Fra : IKJ

Dato : 11-03-08 12:07

> Højreklik på skrivebordet - personlige indstillinger - skift
> skrivebordsikoner.
>
> mvh. Per

Tak til Per for svaret,

desværre ser det ikke ud til, at man her kan genskabe ikonerne som
forsvandt.

mvh Ikj

Fra : IKJ

Dato : 11-03-08 12:57

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak til Per for svaret,
>
> desværre ser det ikke ud til, at man her kan genskabe ikonerne som
> forsvandt.
>
> mvh Ikj

Problemet ser nu ud til at være afhjulpet ved at gøre således:

1/ højreklik på skrivebord

2/ "vis"

3/ "vis ikoner på skrivebord"

mvh IKJ

Fra : Per

Dato : 11-03-08 15:03

IKJ wrote:
> "IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet ser nu ud til at være afhjulpet ved at gøre således:

> [...]

Godt i fik det løst

mvh. Per