Fjerne logo
Fra : Krs

Dato : 16-07-01 19:23

Hej
Jeg har en Nokia 3210. Fra en eller anden hjemmeside har jeg downloaded et
logo. Det betyder fx, at jeg ikke kan se hvilken operatør jeg bruger.

Mit spørgsmål er:

Hvordan fjerner jeg logoet?

Jeg håber I kan hjælpe.

Krs

Fra : Mark Beaumont

Dato : 16-07-01 19:45

"Krs" <krs@post.cybercity.dk> skrev
> Jeg har en Nokia 3210. Fra en eller anden hjemmeside har jeg
> downloaded et logo. Det betyder fx, at jeg ikke kan se hvilken
> operatør jeg bruger.

Et operatørlogo skifter/forsvinder normalt når man bruger en anden
operatør.

> Hvordan fjerner jeg logoet?

Prøv at se på http://sms.sol.dk/icons/?ac=remove

Vh Mark

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-01 00:01

Krs skrev:

>Jeg har en Nokia 3210. Fra en eller anden hjemmeside har jeg downloaded et
>logo. Det betyder fx, at jeg ikke kan se hvilken operatør jeg bruger.

Et operatørlogo er kun tilknyttet ÉN operatør. Dvs. hvis du har et
Sonofon-logo, så vises logoet KUN når du bruger Sonofon - skiftes der
til et andet net, så vil navnet på denne operatør vises.

>Hvordan fjerner jeg logoet?

Det kan man vist gøre fra div. sider - jeg bruger dog selv kabel, så
jeg har ikke lige et link.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.