MS Windows
briani 27239
Windows live id
Fra : Poul Erik

Dato : 08-03-08 12:37

Jeg får nogle iriterende popup bokse der anmoder om tilmelding Windows Live
Id.

Problemet begyndte for et par dage siden. Hvordan undgår jeg disse popup?

Mvh. - Poul E.

Fra : Poul Erik

Dato : 08-03-08 12:58

> Jeg får nogle iriterende popup bokse der anmoder om tilmelding Windows
> Live

Jeg fandt selv en løsning på problemet. Jeg ved stadig ikke hvorfor
problemet pludseligt opstod.

Mvh. - Poul E.

Klip

Set hidden files to be visible in Windows Explorer
Go to "documents and settings/username" ie your own user name folder
using Windows Explorer
Cancel the annoying Live ID popup box
You will see a hidden folder called NetHood
Inside that folder resides an item called "My web sites on MSN"
Delete that item

Klip