Viva... Hvor? (OT)
Fra : -= Buster =-

Dato : 16-07-01 19:14

Hey.... måske lidt OT:
Men da der er mange musiklyttere herinde, er der så nogen der ved om Viva
stadigvæk findes på analogt paraboler?

Mvh.
Michael

Fra : John K

Dato : 16-07-01 19:38

> Hey.... måske lidt OT:
> Men da der er mange musiklyttere herinde, er der så nogen der ved om Viva
> stadigvæk findes på analogt paraboler?

Prøv at tjekke www.viva.tv eller spørg i dk.medier.tv eller
dk.teknik.tv+video

Mvh

John K

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-07-01 10:17

"-= Buster =-"
> Hey.... måske lidt OT:
> Men da der er mange musiklyttere herinde, er der så nogen der ved om Viva
> stadigvæk findes på analogt paraboler?

På satellit Astra (19 grader øst). Der har jeg liggende Viva, MTV
Germany, MTV2 Germany. Hvis Viva 2 også ligger der, har jeg
den ikke lagt ind - den eksisterede dog, før de flyttede fra 13 grader
øst til Astra. For yderligere spørgsmål: news:dk.teknik.satellit.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : -= Buster =-

Dato : 17-07-01 17:32

> På satellit Astra (19 grader øst). Der har jeg liggende Viva, MTV
> Germany, MTV2 Germany.

Kan du ikke lige sige mig frekvensen på Viva.

Mvh.
Michael

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-07-01 15:59

"-= Buster =-"

> Kan du ikke lige sige mig frekvensen på Viva.

11,125 V. Du kan i øvrigt finde lister over frekvenser og satellit-
positioner på nettet, f.eks. www.satlist.dk.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk