Mangler din hjælp!
Fra : Philip SM

Dato : 09-03-08 19:42

Hej alle sammen på html.dk

Jeg er ved at opbygge en hjemmeside der skal være et interaktiv
guide til Købemhavn på nettet.

Det jeg sådan set mangler er din hjælp!

Hvad synes du kunne være en god ide at bruge til hjemmesiden?
(Html, Java, Php osv)

Hvis du vil, kan du skrive din Hotmail her så jeg kan uddybe mine
spørgsmål.

Undsyld alt mit rod! :D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 09-03-08 20:00

"Philip SM" <service@go2cph.dk> skrev

> Hej alle sammen på html.dk

Hmmm jeg er da ikke på html.dk

Skriver du kun til dem der er det ?

> Hvad synes du kunne være en god ide at bruge til hjemmesiden?
> (Html, Java, Php osv)

Ingen af delene virker uden HTML.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-03-08 08:59

"Philip SM" <service@go2cph.dk> wrote in message
> [...]
> guide til Købemhavn på nettet.
>
> Det jeg sådan set mangler er din hjælp!
>
> Hvad synes du kunne være en god ide at bruge til hjemmesiden?

Et lidt "bekymrende" spørgsmål, som jeg nok ikke selv ville vælge at stille
til udefrakommende.

Hvem skal kode sitet? Hvilke sprog kan de? Hvilke tekniske og kommercielle
krav er der i øvrigt?