Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med Medion 15 ' TFT skærm
Fra : Niels

Dato : 16-07-01 19:09

Hej !

Jeg går og overvejer at købe en Medion 15' TFT skærm, men er lidt i tvivl om
kvaliteten af denne. Merlin har den på udsalg til omkring 3500 kr., men jeg
kan se at det er normal prisen i Tyskland. Er der nogen der erfaringer med
denne - holdbarhed, kvalititet osv. Kan det bedre betale sig at ofre de
sidste 700 kr. og få en Philips ?

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-07-01 00:21

Hvis du kan få en philips for kun Kr. 700,- mere ville jeg personligt gøre
det, det kan være dyrt at spare i sidste ende når nu forskælden ikke er
stører, men er du nu helt sikker på den Philips ikke er en 14" ? for det
lyder for billigt

Men hvorfor ikke en god mærkevare som

ADI MicroScan LCD I600 15" LCD / 1024x768 / 0,297dp / 3 Years 3.799 kr

Set på www.edbpriser.dk

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514587918

..