Re: Mogens Glistrup har ret
Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-02-08 11:49

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse news:...

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

Nej og gudskelov for det. Men jeg har været sammen med det modsatte køn og
jeg har aldrig mødt nogen udelukkende bagfra . Men det er måske dig der
er bæskubberen her, siden du ved alt om det her. Jeg ved ikke hvad med
gruppens ekspert (Per Rønne) har du nogensinde mødt nogen udelukkende
"bagfra".

Fra : Tony

Dato : 16-02-08 12:08

> [...]
> er bæskubberen her, siden du ved alt om det her. Jeg ved ikke hvad med
> gruppens ekspert (Per Rønne) har du nogensinde mødt nogen udelukkende

Nu ikke forstyrre Per Rønne, han leder sikkert stadig efter sin kikkert,
efter sidste undersøgelse af sine ringmuskler.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-08 11:26

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

Da Glistrup stillede forslag var chips ikke så langt fremme.

HVis en dag forslaget stilles igen vil det måske gå på at der i nossehårene
placeres en sort eller hvid chip på en kubikmilimeter og med aflæsningsdims
som læger udleverer gratis kan du tjække at personen er undersøgt og at hvid
betyder negativ og sort positiv

I de kredse vil mangel på chip bevise at du er løgner og pga
aflæsningsmulighed vil få risikere et års fængesel ved at placere falsk chip

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-02-08 14:19

> [...]
>
> I de kredse vil mangel på chip bevise at du er løgner og pga
> aflæsningsmulighed vil få risikere et års fængesel ved at placere falsk

Glimrende ide du har fået der, jeg går helhjertet ind for ideen.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-08 16:01

"Poul Nielsen" <kd@ds.dk> skrev i en meddelelse

> Glimrende ide du har fået der, jeg går helhjertet ind for ideen.
Men når Glistrup end ikke kunne få op´bakning
i sit eget parti, er vores fælles ide nok chanceløs