2 usexede genier
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-08 12:25

Napoleons pik var så lille som Glistrups ansigt er grimt og han er
overvægtig - grimhed motiverer til at man præsterer på anden vis

Napoleons og Glistrups hjerne-ligheder

" I mit hoved er de forskellige affærer ordnet skuffevis som i
et skab. Når jeg vil lukke af for en ting, så lukker jeg bare dens skuffe og
åbner en anden. De blandes aldrig imellem hverandre, de forvirrer mig ikke
og trætter mig ikke ved deres mangfoldighed. Vil jeg sove, lukker jeg alle
skuffer og sover med det samme" "Når jeg skal tage fat på noget, åbner jeg
vedkommende luge og lukker samtidig alle de andre. Når jeg vil sove, lukker
jeg dem alle"Goethe citerende Napoleon,

der efter at han som kejser havde erobret Tyskland og inviterede den store
Europæer Goethe til champagne-party og snak om "Den unge Werthers lidelser",
som den kultur-snobbede Napoleon søgte at komme med literær kritik af!

Goethe benyttede lejligheden til at forstå den franske hærs overlegne
logistik, som jo var lært af preuserkongen Friedrich der Grosse og
forbedret, og som i Napoleons første år var baseret på Napoleons
klæbehjerne, hvis hemmelighed er beskrevet i ovenstående citat og næppe har
at gøre med DNA og medfødthed - andet end at mors selvtillid smitter af på
fosterets selvtillid.

Hemmeligheden bag de gode arbejdsvaner som Napoleons og Glistrups mødre har
formet deres sønners hjerner med er DESUDEN følgende

SE FREM "Et genialt menneske begår ikke fejl. Dets fejltagelser er porten
til nye opdagelser. " James Joyce

Eller som kineserne siger SE FREM - det er bedre at tænde et lille lys end
at forbande mørket.

Glistrup var aldrig bitter over justitsmordfængsling, der smadrede hans
parti - han fik det bedste ud af sine nederlag. Indtil blodpropper satte ind
i 2001. Hvilket ikke af lægerne er relateret til kolestorol og overvægt - og
at han i sommerferier i høj alder cyklede 100 km på en dag med sine
børnebørn viser, at god kondi er ikke effektivt forebyggende på
hjernekarproblemer.

Jeg har været ansat af Rigsarkivet og overførte Glistrups arkiv med
tusinder af hængemapper til deres EDB og jeg kan stå inde for, at der er
stor lighed mellem Glistrups og Napoleons arbejdsvaner, og DERFOR ER JEG
ANTIRACIST i betydningen jeg tror ikke, at genier er født med overlegne
hjerneceller pga særligt DNA(særlig bio-arv=gener=kromosomer)-

- de har fået heldigt opvækstmiljø,

- så deres arbejdsvaner er strømlinet effektive og de suger til sig
af alt, og Jefferson har ikke ret i at negre aldrig kan lære
Euklid-matematik. Men de gider ikke særlig ofte, når de har lært dem
kortsynet behovstilfredsstillelse og I've got Rythm af deres mor. Men nogle
få kan da være "Bill Cosby geniale" og "Duke Ellington-geniale" ,

- og _lovlydighed i Vesten_ er de bedre til end muslimer(pga
slavemoral?)

Glistrup boede sammen med sorte, da han forskede på California universitet
et år - og inspireredes af overvågningsglade USA-jurister. Hvorom kan læses
hos Rigsarkivet under Registrering og Roadpricing og Hjemmefængsling og EDB
og butikstyve og dårlige betalere og prøveløsladelser og erstatning og
hævn - og måske også andre søgeord.

Da hans kone sidste måned modtog pris for Politisk Mod på en VAlbyskole
fortalte hun om at den californiske Dean var bestyret over at Glistrup var
så nysgerrig om de sortes liv, at han ikke ville bo hos de hvide
professorer - der var vist ingen sorte professorer dengang.

Jeg er den oftest straffede racist-dømte dansker og Glistrup er den længst
frihedsstraffede men vi er de to mindst racistiske danskere mht ikke at tro
på at farvede er født dumme

DEFINITION m.m. vedr (bio)racisme der er dum - kulturracime er klog

" Racisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt
til medfødt underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt
overlegenhed ." Ruth Fulton Benedict (antrololog)

" Racisme er de fattiges snobberi". Raymond Aron

" Hvis alle penge og al ejendom i denne verden en vilkårlig
dag kl. 3 om eftermiddagen blev fordelt ligeligt blandt jordens beboere, så
ville man allerede kl halv fire kunne fastlå betydelige forskelle i
menneskenes ejendomsforhold. Paul Getty 1892 - 1976

"` I think a black could scarcely be found capable of tracing and
comprehending the investigations of Euclid.' Thomas Jefferson

" I Morland Neger-land ere de sorte de smukkeste; derfor male
de djevelen hvid. Danske Ordsprog

" Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke
taler engelsk. Homer Simpson

" Jeg ønsker at blive den hvide mands bror, ikke hans svoger.
Martin Luther King, Jr

" There are many humorous things in the world, among them the
white man's consception that he is a lesser savage than the other savages.
Mark Twain

" Hvor der er virkeligt venskab, behøves
ingen ceremonier.Shakespeare

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 03:24

"Bo Warming" skrev i en meddelelse:

> Jeg er den oftest straffede racist-dømte dansker

Tillykke! Så må der jo være nogen, der gider tage dig
alvorligt. Hjælper det ikke på din ensomhed?

> - kulturracime er klog

Hvad mener du med "kultur"? Hvad er det for en kultur,
du selv mener at tilhøre?
Og skal dit udsagn forstås på den måde, at du anser din
egen "kultur" for bedre end andres? Efter hvilken målestok?

Hilsen -- Ib