Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu må vi vist ha' lidt
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-07-01 16:55

Nu må vi vist ha' lidt mandehørm...!!!

Al den snik-snak om småkravl gør, at det vist er på tide med lidt ægte mandehørm...!

Og som en anden UseNet-bruger har sagt, så findes der to slags mænd, dem
der ærligt indrømmer, at de godt kan li' at se foto's af unge letpålædte
kvinder - og så dem der lyver...

http://www.art-nudes.de
http://www.oldsen.de
http://www.domai.com/

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Pia

Dato : 16-07-01 16:57

øv, jeg troede du bød på letpåklædte unge strandløver...

:P

Fra : Michael

Dato : 16-07-01 18:18

In article <3B530E48.CE5A4BC3@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> [...]
>
> Og som en anden UseNet-bruger har sagt, så findes der to slags mænd, dem
> der ærligt indrømmer, at de godt kan li' at se foto's af unge letpålædte

www.stamfoto.dk byder også på nogle stykker, som rangere mellem ok og
gode, og så nogle enkelte rigtig gode.

- Michael

Fra : A.H.

Dato : 16-07-01 21:12

Fuck hvor er de bare fede, de bedste er på http://www.art-nudes.de

- nogen kvindelige modeller der vil ligge krop til, så kommer jeg med et par
ruller film

Hilsen
Anders

HomePage.: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-07-01 21:55

"A.H." wrote:

> Fuck hvor er de bare fede, de bedste er på http://www.art-nudes.de
>
> - nogen kvindelige modeller der vil ligge krop til, så kommer jeg med et par
> ruller film

Nå - men så kan jeg da oplyse Jer, at domai.com har et nyt billede hver
dag, og så kan I lige få et link mere.

http://www.ethoseros.com/cnpn.html

Det er til "The Creative Nude and Erotic Photography Network" der er
links til masser af tilsvarende sites, og til dem der ikke har ADSL bør
jeg nok lige sige - pas nu på telefonregningen.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-07-01 22:06
Fra : U. Pedersen

Dato : 17-07-01 09:09

On Mon, 16 Jul 2001 17:54:51 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>
>Og som en anden UseNet-bruger har sagt, så findes der to slags mænd, dem
>der ærligt indrømmer, at de godt kan li' at se foto's af unge letpålædte

tøsedreng kan jeg kun sige, du henviser jo til tyske sidder, kom nu
frem med noget du selv har taget, eller må du ikke for konen ??

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-07-01 10:24

"U. Pedersen" wrote:

> tøsedreng kan jeg kun sige, du henviser jo til tyske sidder, kom nu
> frem med noget du selv har taget, eller må du ikke for konen ??

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger(1)/_bellis_navle-01.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger(1)/_bikini_torso-01.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger(3)/_modelfoto-01.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger(3)/_modelfoto-02.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger(3)/_modlys-01.html

Når jeg får råd til en god diascanner, så skal du få meget mere...!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 17-07-01 13:08

On Tue, 17 Jul 2001 11:24:21 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Når jeg får råd til en god diascanner, så skal du få meget mere...!

hold hold, det er rigeligt, hvis det er sådan noget skrammel du har
merer af, det er jo ikke andet end jeg kunne se i fx. "Alt for
dullerne", så spar din flid.
Så er der nu merer guf på de tyske sidder du henviste til.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-07-01 13:30

"U. Pedersen" wrote:

> Så er der nu merer guf på de tyske sidder du henviste til.

Ahmmm...... jeg kunne jo ikke vide, at du mere er til billeder, som
ligger på grænsen til at være pornografiske...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : A.H.

Dato : 18-07-01 08:56

.......det er nogen fine billeder, der er dog lidt 80'er over dem.

Hilsen
Anders

PS: Du kan bare sende dine negativer, jeg har en scanner der kan klare den
slags(Canon2700F) :------)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-01 10:43

"A.H." wrote:

> PS: Du kan bare sende dine negativer, jeg har en scanner der kan klare den
> slags(Canon2700F) :------)

Den er vist ikke ret meget bedre en den Microtec ScanMaker X6 som jeg
selv har, så jeg nøjes med at sige pænt tak for tilbudet, jeg skal ha'
en proff. scanner, der kan tage alle formater, og den skal helst også
kunne lave batch-scanning, jeg har kik på:

http://www.jmt.dk/linoscan.asp?section=linoscan1800

eller muligvis:

http://www.jmt.dk/microtek.asp?section=artixscan4500t

Jeg vil nok vælge en flatbed løsning, da jeg dagligt har brug for
refleks scanninger til mine jobs, og jeg er ikke er meget for at skulle
have to scannere.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen