GSM 900
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 16-07-01 12:35

Hej,

Jeg overvejer at købe en t28world (t39 er måske lige lovlig dyr...). Men da
den kun har gsm900 (og så gsm1900, men det er ikke relevant i DK), vil jeg
gerne vide, om det vil forringe min dækning i Danmark? Jeg har sonofon...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-07-01 13:04

"Rasmus Nielsen" skrev:
> [...]
> gerne vide, om det vil forringe min dækning i Danmark? Jeg har sonofon...

Ikke efter min mening....

TDC og Sonofon har begge en helt OK dækning på gsm900 nettet !

Jeg har selv et par gsm900 telefoner på TDC's net - og har aldrig haft problemer med dækning !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard