Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til 20D / 550EX FLASH
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-08 13:30

Hej,

jeg søger en flash primært til at give det ekstra lys/effekt under
produktbillede-skud (har 3 eksterne flash-enheder, fotobord m.v.).
Jeg er på dette felt amatør, men forsøger mig frem.

Vil en 550EX Flash være et fornuftigt valg til mit formål?
Eller er det værd at kikke på noget nyere/bedre?
Det er genstande på 50-80cm jeg skyder - biler m.v.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-08 13:31

> [...]
> Eller er det værd at kikke på noget nyere/bedre?
> Det er genstande på 50-80cm jeg skyder - biler m.v.

og nu poster jeg i den rigtige gruppe:
dk.fritid.foto.indkoeb - beklager!