overflow
Fra : jopa

Dato : 16-07-01 12:00

Hejsa håber på lidt hjælp vedr min overflow, der virker perfekt i IE, men
som smider hele tabellen til venstre i Netscape 6.

Er godt klar over problematikken omkring overflow og Netscape, men det kunne
da være en har et fif! der kan klare det.
Har pt ingen URL at vise da jeg sidder og leger med det lokalt.

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-07-01 15:04

Mon, 16 Jul 2001 13:00:02 +0200, skrev "jopa" <j@jp-web.dk>:

>Har pt ingen URL at vise da jeg sidder og leger med det lokalt.

Det ville nu gøre det meget nemmere at hjælpe dig, du kan jo
sagtens uploade en testside, hvor problemet er.

Ellers skal vi andre jo sidde og laver nogen tabeller og prøve at
finde ud af, hvor problemet opstår for dig.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : jopa

Dato : 16-07-01 16:32

Knud Gert Ellentoft skrev ..
> Det ville nu gøre det meget nemmere at hjælpe dig, du kan jo
> sagtens uploade en testside, hvor problemet er.

Ok smed den lige op. teksten er bare noget jeg lige kopierede ind for at få
lidt fyld
http://www.jp-web.dk/pop.htm

Problemet er i Netscape hvor tabellen flytter sig ved klik

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-01 05:37

Mon, 16 Jul 2001 17:32:21 +0200, skrev "jopa" <j@jp-web.dk>:

>Ok smed den lige op. teksten er bare noget jeg lige kopierede ind for at få
>lidt fyld

Jeg kan godt se problemet, men har desværre ingen løsning.

Gad vide om det er en bug i Netscape 6, den har jo et par stykker
af dem.

med venlig hilsen
Knud

Fra : jopa

Dato : 17-07-01 08:57

Knud Gert Ellentoft skrev ..
> Gad vide om det er en bug i Netscape 6, den har jo et par stykker
> af dem.

Ja desværre

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Claus Pryds

Dato : 18-07-01 00:00

"jopa" <j@jp-web.dk> wrote in message
> [...]

> lidt fyld
> http://www.jp-web.dk/pop.htm
>
> Problemet er i Netscape hvor tabellen flytter sig ved klik

Jeg skal ikke kunne sige om det er her problemet ligger men du har ikke
afsluttet din TR og din TD.
Det er NN ikke så glad for så det er da et forsøg hver.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Claus Pryds

Dato : 18-07-01 00:19

"Claus Pryds" <clarke@events.dk> wrote in message

[snip]

Så fik jeg lige testet.
Hvis du afslutter din tr + td og laver dit inline style sheet på denne måde
:
virker det i NN 6.0 !
Jeg prøvede også med position:relative og der virker det ikke !
Så det må være en bug som Knud skrev

--
MVH
Claus Pryds

Fra : jopa

Dato : 18-07-01 09:32

Claus Pryds skrev ..
> [...]
måde

> virker det i NN 6.0 !
> Jeg prøvede også med position:relative og der virker det ikke !

Jeg har selv prøvet med position:center;" og right;" var faktisk ved
at skrotte det.

Så fint Claus det virker tak for hjælpen.

jopa

www.jp-web.dk