Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online guide til studie setup?
Fra : Bjarne

Dato : 08-02-08 11:53

Findes der sådan en online guide til et fotostudie setup?

Lamper, hvor mange, hvor skal de stå, hvorfor og måske med nogle diagrammer
billeder eller lignende?

mvh
Bjarne

Fra : Michaelbs

Dato : 09-02-08 21:19

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Findes der sådan en online guide til et fotostudie setup?
>
> Lamper, hvor mange, hvor skal de stå, hvorfor og måske med nogle
> [...]

Nu er google vel ikke nede?
Der findes et uendeligt antal guides til dette.
Her er blot een:
http://www.studiolighting.net/studio-lighting-tutorials/
brug google og du skal finde hvad du søger.

mvh Michaelbs

Fra : 2rb1

Dato : 10-02-08 11:00

Før der er nogen der kan hjælpe dig med det, er du nød til at fortælle hvad
opgaven er, eller hvilke krav du stiller til det.

Fra : Bjarne

Dato : 12-02-08 09:12

"2rb1" <fotograf@stamfoto.dk> wrote in message
> Før der er nogen der kan hjælpe dig med det, er du nød til at fortælle
> hvad opgaven er, eller hvilke krav du stiller til det.

Krav er til portræt foto, noget som kan sættes op i en fart og tages ned
igen i en fart.

Kamera der skal bruges bliver enten 5D eller 40D... Men skal kunne anvendes
til begge typer.

Jeg forstiller mig nogle enkelte lamper, lærred og etc. Sådan nogenlunde en
trepunktopsætning eller hvad det hedder.
Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal gøre for at få det bedste resultat.
Resultatet skal dog ikke være verdensklasse men skal kunne bruges til små
print etc.

mvh
Bjarne

Fra : Klaus Johansen