Billig mobilteleforn for 6 uger
Fra : zarh

Dato : 16-07-01 11:49

Hvis gæster fra udlandet gerne ville have en mobiltelefon mens de er her i 6
uger, hvordan gøres det billigst evt. med taletidskort eller leje, har nogen
gode forslag til det? eller er det bare helt umuligt uden det kommer til at
koste en formue?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-07-01 12:01

zarh skrev:

> [...]
>gode forslag til det? eller er det bare helt umuligt uden det kommer til at

Køb en brugt og køb taletid. Det kommer selvfølgelig an på hvor meget
de skal ringe, hvorhen osv.

Ellers er der vist en OK pris på 5110 med noget taletids-halløj.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Leif Neland

Dato : 16-07-01 21:24

"zarh" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> gode forslag til det? eller er det bare helt umuligt uden det kommer til

Hvilket udland? Har det udleveringsaftale med DK? ,-)

Få et almindeligt 6 mdrs. tilbud, få sendt oprettelsespapirerne til
hotellet, og rejs fra regningen

Leif

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-01 00:00

Leif Neland skrev:

>Få et almindeligt 6 mdrs. tilbud, få sendt oprettelsespapirerne til
>hotellet, og rejs fra regningen

Det lyder ikke helt lovligt (så godt smileyen), og mon ikke de kan få
spærret for det IMEI-nummer den telefon man køber har.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : zarh

Dato : 17-07-01 14:39

Jamen de skal ganske enkelt bruge en mobiltelefon i deres sommerhus i de 6
uger de er her, således de kan komme i kontakt med omverden i fald der sker
dem eller deres børn noget og så andre kan komme i kontakt med dem.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-01 15:09

zarh skrev:

>Jamen de skal ganske enkelt bruge en mobiltelefon i deres sommerhus i de 6
>uger de er her, således de kan komme i kontakt med omverden i fald der sker
>dem eller deres børn noget og så andre kan komme i kontakt med dem.

Så er en brugt telefon og et taletidskort vist løsningen (som jeg
tidl. foreslog :)

Hvis det er dig der udlejer sommerhuset, så kan du evt. stille det til
rådighed for dem, måske som en 'nød-pakke'.

(Er der holdbarhedstid på taletid, så længe man ikke har taget kortet
i brug?)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 21-07-01 13:43

køb worldonline-taletid.. billigt og det virker..

Christian Jørgensen